The Descendants (2011)

Οι Απόγονοι
The Descendants, Poster

Σκηνοθεσία: Alexander Payne
Σενάριο: Alexander Payne, Nat Faxon, Jim Rash
Παίζουν: George Clooney, Άλλοι Απόγονοι


Δες/Κρύψε το trailer

Είσαι αυτός που του έλιωνε τα παπάκια με κείνο το τεράστιο σφυρί ο Mickey Rourke στους Immortals. Και τότε, ο πόνος σου μόλις άρχιζε. The Descendants, PhotographΑν υποθέσεις πως οι Descendants (2011) έχουνε θεματική, τότε αυτή είναι η γιόγκα σα τρόπος επίλυσης των ανθρώπινων προβλημάτων, εφόσον σε όλη τη διάρκεια ο κεντρικός ήρωας αντιμετωπίζει σε στάση Ινδού φακίρη τα μπαλάκια που του πετάει η ζωή, ακριβέστερα τα όποια μπαλάκια μπορεί να πετάξει η ζωή στη Χαβάη ενός δισεκατομμυριούχου με την εμφάνιση και την άνεση του George Clooney. Μόνιμα σε αυτή τη στάση, του παθητικού Ινδού φακίρη, ο πρωταγωνιστής χαιρετίζει τα μπαλάκια, εκφράζεται, όπως η προβολή κάθε γκομενοτέχνιδας στον ιδανικό της άντρα: βιώνει φωναχτά και συνεχόμενα ένα πλήθος ανόμοιων αλληλοσυγκρουόμενων συναισθημάτων, με προορισμό την "ενηλικίωση", τη λύτρωση, που δεν είναι άλλη από ένα οικτρό μοιρολόι στο τέλος της αφήγησης. Με διαφορετικά λόγια, η αφηγηματική σύμβαση εργασίας λέει πως πρωταγωνιστείς (σα θεατής που ταυτίζεται με τον ήρωα) σε γυναικεία φαντασίωση, η οποία για να ολοκληρωθεί πρέπει να μάθεις να συμπεριφέρεσαι και σα γκόμενα, να θεωρείς ας πούμε εγκεφαλική και συναισθηματική λειτουργία, και απόλυτα ενδεδειγμένη επιπλέον, τη μηδενική επεξεργασία όλων των ερεθισμάτων από τις τυχαίες παράλληλες ηλεκτροχημικές αντιδράσεις στο σώμα σου. Σαν άντρας λοιπόν στους Απογόνους ολοκληρώνεσαι, όταν όχι μόνο αντιδράς παθητικά αλλά επιλέγεις.. ενεργά τη παθητικότητα και για λογαριασμό των υπολοίπων (μαθαίνεις ότι η κλινικά νεκρή γυναίκα σου σε κεράτωνε, το κρατάς μυστικό, της οργανώνεις κηδεία, φροντίζεις να βρεις τον εραστή της για να τον προσκαλέσεις να την αποχαιρετήσει προσέχοντας να είσαι διακριτικός μη τυχόν και υποψιαστεί κάτι η γυναίκα του), όταν όχι μόνο εκφράζεσαι ανεξέλεγκτα υστερικά αλλά ρίχνεις κι ένα ακόμα υστερικότερο κλάμα εκτόνωσης. Μετά τη λύτρωση και όσο πέφτουνε τα credits, ακολουθεί φυσικά χουζούρεμα στον καναπέ μπροστά στη τηλεόραση, το οποίο ειρωνικά είναι και το μοναδικό που καδράρεται παρατεταμένα, με όρους αυστηρού ανεξάρτητου δράματος, από τον σκηνοθετικό υπεύθυνο της εκπαίδευσής σου, τον Alexander Payne. Η υπόλοιπη διάρκεια έχει ένα χαρακτηριστικό στιλιζάρισμα faux indie, τηλεπαραγωγής που προσπαθεί να περάσει για συνετή ποιότητα, με τον ίδιο τρόπο που η Kaui Hart Hemmings έντυσε με χαβανέζικα σορτσάκια και casual attitude το ομώνυμο σαπουνοπερικό στόρι λευκών υπεργαιοκτημόνων της, στο οποίο βασίστηκε η ταινία.

Γενικότερα, το πόση τεχνική προσπάθεια κατέβαλε ο Payne στη προσαρμογή του δράματος της Χαβανέζας ντεμπιντάντ στη συγγραφή, το αντιλαμβάνεσαι άμεσα, στο ξεκίνημα των Απογόνων, από το παρατεταμένο μέχρι δακρύων voice over παύλα αποστήθιση γυμνασιακού πονήματος: η οικογένειά μου είναι ένα αρχιπέλαγος από μοναχικά νησιά, συγκινήσου βαθιά. Στη συνέχεια, κάποιες στιγμές μοιάζουνε αφοριστικά χιουμοριστικές ή έστω απρόσμενες, μέχρι που αποδεικνύονται ξεπεταχτικό παράχωμα αφορμής για χορταστικό σκασμό αντικρουόμενης "κραυγής". Και συνολικά, η ήδη χρισμένη πολυ-οσκαρική ταινία του Payne είναι ουσιαστικά το αποτέλεσμα μεγαλειώδους έπαρσης, ο σκηνοθέτης του About Schmidt (2002) και του Sideways (2004) είτε θεώρησε πως έχει το άγγιγμα του Μίδα για να μετατρέπει σε σοβαρό δράμα και κάθε προϊόν γκομενοτεχνίας, είτε συμπέρανε πως η συνταγή της δημιουργικής επιτυχίας ταυτίζεται με αυτή με την οποία πλάθεις χρυσά αγαλματάκια, με ένα pitch που θα απασχολούσε το Sundance πριν δεκαετίες, πασπαλισμένο με οικτρό και οικτρά κατευθυνόμενο μελόδραμα, και μια γκρίζα τούφα Clooney στη κορφή. Ακόμα και το κάστινγκ του σκηνοθέτη είναι το ίδιο εξωφρενικά προσβλητικό, ο Clooney μοιάζει να προτιμήθηκε επειδή διέθετε το βαρύτερο όνομα ηθοποιού που μοιάζει με τον George Clooney (και έβγαλε στις περισσότερες σκηνές συγκινητικά υποδειγματική δουλειά ο άνθρωπος), ο Beau Bridges κλήθηκε να αναπαραστήσει φτηνό ποτπουρί ρόλων του Jeff Bridges, και αμφιβάλλεις σοβαρά αν οι υπόλοιποι είχανε σεναριακή διάσταση πέρα από τη περιγραφή τους ("καθυστερημένος έφηβος γκόμενος" για παράδειγμα) πριν ξεκινήσουν τα γυρίσματα.


Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ
Έμπασσυ Nova Odeon
Πέμ.-Τετ.: 17.30/ 20.00/ 22.30

ΓΚΑΖΙ
Gazarte
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.20/ 22.40

ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
Δαναός
Αίθουσα 1
Πέμ.-Τετ.: 17.30/ 20.00/ 22.30

ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
Κηφισιά Cinemax 3 Class-cyta
Πέμ.-Τετ.: 17.30/ 20.00/ 22.30, Κυρ. & 15.20

ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ
Αίθουσα 11 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00, Σάβ., Κυρ. & 12.20/ 15.10

VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
Αίθουσα 10
Πέμ.-Τετ.: 13.45/ 16.30/ 19.15/ 22.00/ 00.45, Σάβ., Κυρ. & 11.15
Αίθουσα 13 Village Cinemas Gold Class
Πέμ.-Τετ.: 19.15/ 22.00, Παρ., Σάβ. & 00.45, Σάβ., Κυρ. & 16.30

ΛΕΩΦ. ΠΑΤΗΣΙΩΝ - ΑΧΑΡΝΩΝ
Αλεξάνδρα Europa Cinemas
Πέμ.-Τετ.: 17.45/ 20.15/ 22.45

ΔΑΦΝΗ - ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
Ατλαντίς Classic Cinemas
Αίθουσα 1 (DOLBY DIGITAL SRD EX)
Πέμ.-Τετ.: 17.45/ 20.10/ 22.30

VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
Αίθουσα 1
Πέμ.-Τετ.: 19.45/ 22.15/ 00.45, Σάβ., Κυρ. & 17.15
Αίθουσα 9 Gold Glass
Πέμ.-Τετ.: 21.00/ 23.30

ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
Αίθουσα 1 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00, Κυρ. & 12.20/ 15.10

VILLAGE SHOPPING AND MORE
Αίθουσα 5
Πέμ.-Τετ.: 18.15/ 20.45/ 23.15

STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
Αίθουσα 6
Πέμ.-Τετ.: 16.15/ 18.40/ 21.10/ 23.30, Σάβ., Κυρ. & 13.40

ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ
Odeon Γλυφάδα
Αίθουσα 1
Πέμ.-Τετ.: 20.20/ 23.00, Σάβ., Κυρ. & 17.30


16 Responses so far.

  1. Anonymous said

    Να πω την αλήθεια, κατατρόμαξα με την κριτική σου.
    Έστειλα ήδη μνμ στη γυναίκα να πετάξει την κόπια που μου έστειλε χθες ο θείος από αμέρικα...
    Φτου κακα..
    Πάμε γιάλλα.

  2. cheaptalk said

    Σύμφωνα με αυτή τη Hemmings, ο Payne είχε κλείσει δικαίωμα αγοράς για τη νουβέλα της σαν επένδυση, σκοπεύοντας το πολύ να κάνει τον παραγωγό άμα έβγαινε το έργο. Κατέληξε να κάνει τη προσαρμογή ο ίδιος και τα γυρίσματα στη συνέχεια, συζητώντας με αυτήν από σενάριο μέχρι κάστινγκ. Η Hemmings εμφανίζεται και στη ταινία, κάνει τη γραμματέα του Clooney σε μια σκηνή στην αρχή, ωραία γυναίκα είναι, αλλά αυτά τα τεράστια σύνεργα ευνουχισμού που κουβαλάει τη χαλάνε λίγο :p

  3. cheaptalk said

    O Clooney στη ταινία έχει κληρονομήσει τη μισή Χαβάη. Αλλά.. δουλεύει για να ζήσει. Δουλεύει τόσο όλη μέρα, που παραμελεί τα παιδιά του και τη γυναίκα του. Αλλά δουλεύει μια δουλειά που.. δε χρειάζεται ούτε αυτή να τη κάνει, γιατί σε όλη τη ταινία δε τη κάνει, κόβει βόλτες στη Χαβάη, με όλη την οικογένεια παραμάσχαλα. Η μόνη δουλειά που κάνει ο Clooney στη ταινία, είναι να μαζεύει την οικογένεια, να αποφασίζουνε πόσα εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια θα πάρουνε για τα κτήματά τους. Και η μεγάλη απόφαση που παίρνει στο τέλος είναι.. να μην αποφασίσει.

    Όλο αυτό το φαντασιωτικό ασυμβίβαστο με τη λογική παθητικό σκηνικό --που είναι και πολύ δραματικό όπως καταλαβαίνει ο καθένας που διαβάζει όλη μέρα γυναικεία "λογοτεχνία"-- είναι μόνο ένα κομμάτι από το φόντο της παπάρας που εκτυλίσσεται στη ταινία. Όλη η υποτιθέμενη "ζωή" του Clooney είναι απλά τυχαία αντικρουόμενα κομμάτια φαντασιώσεων και αφορμών, για να σου σερβίρει στο προσκήνιο η ιστορία την εκπαίδευση, το πώς θα πρέπει να συμπεριφέρεσαι (σα βλαμμένη γκόμενα εννοείται) μπροστά σε γεγονότα και αποκαλύψεις, και μπροστά στη πιθανότητα απόφασης ή σύγκρουσης. Και έχεις και πολύ φανερό καθοδηγητή στην εκπαίδευση, τη 17χρονη κόρη του Clooney, αυτή τον συμβουλεύει, ρητά, πώς να γίνει άνθρωπος. Και πολύ κυριολεκτικά, η εκπαίδευση του Clooney καταλήγει στο να ρίξει αυτός ένα γελοίο μοιρολόι, για να πάρει μετά τη θέση του στον καναπέ μπροστά στη τηλεόραση.

  4. cheaptalk said

    Το επίπεδο "ω οικογένεια αρχιπέλαγος με μοναχικά νησιά!" δεν εξαντλείται φυσικά στο προκρούστειο εισαγωγικό voiceover. Η λογοτεχνία γυμνασιοκόριτσου στήνει σχεδόν όλες τις σκηνές στη συνέχεια, και κατευθύνει όλους τους διαλόγους. Πιο χαρακτηριστικά, σε κάποια φάση ο γκόμενος της κόρης του Clooney, βλέπει μια γιαγιά που υποφέρει από άνοια, τη πεθερά του Clooney, γελάει σαν ηλίθιος επειδή κυριολεκτικά δε ξέρει τι είναι αλτσχάιμερ, και τρώει μπουνιά από τον πεθερό του Clooney.

    Εκτός από απίθανα κακογραμμένη, αυτή η σκηνή προσφέρει.. απολύτως τίποτα στη θεωρητική οικονομία του δράματος. Θεωρητικά ο Clooney αντιμετωπίζει το θάνατο της γυναίκας του, την έλλειψη επαφής με τις κόρες του, την απόφαση για το καταπίστευμα. Ο πεθερός και ο γκόμενος κόρης είναι περιφερειακοί χαρακτήρες που μπλέκονται στα πόδια του σα παρατηρητές. Τί προσφέρει όμως αυτή η σκηνή στην εκπαίδευση ευνούχου? Τα μέγιστα. Μαθαίνεις ότι οι άλλοι άντρες, σε οποιαδήποτε ηλικία, είναι μογγόλα καθυστερημένα, που αλληλοπροσβάλλονται και παίζουνε μπουνιές, είτε έχουνε στοιχειωδέστατη εκπαίδευση (ο παππούς έχει μάθει να προειδοποιεί πριν ρίξει μπουνιά) είτε όχι (ο γκόμενος δε ξέρει ούτε τι είναι γέρος, ούτε καν τι είναι σεβασμός, προφανώς).

    Από πάνω, ναι έχει κι άλλο, από πάνω ο Nick Krause που υποδύεται τον γκόμενο, παίζει τη σκηνή όχι σαν ηθοποιός που τον προσλάβανε να κάνει τον καθυστερημένο, αλλά σα καθυστερημένος που τον προσλάβανε να κάνει τον ηθοποιό. Άθλιες επιλογές, για άθλια υποκριτική, με άθλιες ατάκες, σε άθλιες σκηνές, που εξυπηρετούν άθλια τη ροή, και εξυπηρετούν ουσιαστικά ακόμα αθλιότερη λογική, έτσι πάει κατά κύριο λόγο η ταινία. Αλλά.. υπάρχει καημένη γιαγιά, κλινικός θάνατος και αλτσχάιμερ στη μέση, σε μια σκηνή και μόνο, όλα τα Όσκαρ δώστα.

  5. Anonymous said

    Etsi gia na isorophsw ligo to klhma, egw thn eida xtes k mou arese. Analafrh, me krathse, me syginhse kai vlepeis kai ligo thn deleastiki Hawai...tha ths evaza mallon 2. ELafria prosegish poly dramatikwn katastasewn, nai. Ma k afto exei kapoio endiaferon k nomizw egine eskemena...

  6. Anonymous said

    Σαν γκόμενα γκρινιάζεις! Πρέπει να έχεις φάει πολύ κέρατο...

  7. cheaptalk said

    Έτσι ακριβώς όπως τα λες είναι μεγάλε επώνυμε. Ρώτα και τη δικιά σου να σου πει λεπτομέρειες, κυκλοφορούνε αυτές οι ιστορίες μεταξύ γυναικών.

  8. europanos said

    Σχόλιο πνιγμένο στα spoiler!!!

    Φίλε Βαγγέλη, γιατί τα βλέπεις έτσι τα πράγματα;
    Μια χαρά άνδρας είσαι όταν δε χρειάζεται να σπάσεις το γκόμενο της γυναίκας σου στο ξύλο για να τον ταπεινώσεις ή να τον εκδικηθείς, μια χαρά άνδρας είσαι όταν μαθαίνεις ξαφνικά από την κόρη σου ότι η γυναίκα σου σε απατάει και οργίζεσαι στην αρχή αλλά μετά σε πιάνουν οι τύψεις και προσπαθείς να επανορθώσεις, μια χαρά άνδρας είσαι όταν βρίσκεσαι σε σύγχυση και προσπαθείς κάπου στου δρόμου τα μισά (που λέει κι ο Ελύτης) να αναθεωρήσεις τη ζωή σου και να ανασυγκροτηθείς.

    Μια χαρά ήταν η ταινία (κατά την ταπεινή μου άποψη), δεν μου φάνηκε καθόλου μελόδραμα, όπως γράφεις, μου άρεσε μάλιστα περισσότερο από κάθε άλλη του Payne. Μαζί με το ARTIST ο,τι καλύτερο για τα φετινά βραβεία ΟΣΚΑΡ.

  9. cheaptalk said

    Τον συγκεκριμένο άντρα τον φαντασιώθηκε Χαβανέζα πρωτοεμφανιζόμενη συγγραφέας. Και τον φαντασιώθηκε κυριολεκτικά δηλαδή, έχει όλα τα χαρακτηριστικά προβολής όπως εξήγησα, οι σε εισαγωγικά αντιδράσεις του Clooney είναι πολύ ουσιαστικά γκόμενας. Και γκόμενας που αντιδράει καθ' υπόδειξη, έχεις διάσπαρτα και καθόλα αρνητικά πρότυπα άλλων "αντρών", και μαθήματα από 17χρονη, σε όλη τη διάρκεια. Όπως εξήγησα επίσης. Και η αναθεώρηση και η ανασυγκρότηση, είναι κλάμα και καναπές μετά τηλεόρασης, όπως επίσης είπα, και όπως κυριολεκτικά γίνεται στο τέλος.

    Τώρα, όποιος θέλει μπορεί να τα παρακολουθήσει αυτά τα ψυχαγωγικά μαθήματα, αλλά καλό είναι να καταλαβαίνει και ότι τα παρακολουθεί τουλάχιστο. Όσο για την αξία της παραγωγής, ανέφερα ένα σωρό στοιχεία για την εκτίμησή της, περιμένω να ακούσω άλλα για το αντίθετο, έστω και πόσες τεχνικές υποψηφιότητες μάζεψε στα Όσκαρ ας πούμε.

  10. europanos said

    Δεν μπορώ να επιχειρηματολογήσω περαιτέρω για τον ανδρισμό του Clooney, με καταπιέζει η τεστοστερόνη σου :-)
    Νομίζω κατάλαβα τι είδα, με τι γέλασα και με τι συγκινήθηκα, δε χρειάζεται να είμαστε απόλυτοι και να θεωρούμε ότι αυτά που καταλάβαμε εμείς είναι τα σωστά κι οι υπόλοιποι χαζοί ή κινηματογραφικά απαίδευτοι!

  11. cheaptalk said

    Αυτό βέβαια κόβει και αλλιώς. Όταν από πάνω αναφέρω ένα κατεβατό από επιχειρήματα, και κυριολεκτικές αναγνώσεις της ιστορίας, με το να λες απλά ότι.. έχω άδικο, μάλλον χαζό και κινηματογραφικά απαίδευτο με λες, από δω που το βλέπω :p

  12. europanos said

    Όχι καθόλου, απλά ήθελα με κάποιο τρόπο να σου πω ότι δεν υπάρχει μόνο η δική σου αλήθεια για το σε τι συνίσταται η ανδρική συμπεριφορά. Επισης το επιχείρημα της χαβανέζας και της φαντασίωσής της δε χρήζει σοβαρής απαντήσεως, δεν πιστεύω να νομίζεις ότι οι γυναίκες δεν μπορούν να σκιαγραφήσουν αυθεντικά έναν άνδρα;! Αν ίσχυε κάτι τέτοιο τότε γιατί τόσοι άνδρες σκηνοθέτες και σεναριογράφοι έχουν πετυχημένα αποτυπώσει επί οθόνης την ψυχή και τη σκέψη μιας γυναίκας; Εκτός αν κι ο (υφέρπων;) σεξισμός είναι ίδιον του σωστού άνδρα:P
    Αλλά η συζήτηση ξέφυγε από την ταινία και δεν τη συνεχίζω. τους σινεφιλικούς χαιρετισμούς μου!
    ΥΓ. Χαίρομαι πάντως που σου άρεσε το Martha Marcy May... ο σκηνοθέτης εκεί μετέφερε εξαιρετικά τις σκέψεις, την παράνοια και τη σύγχυση στο μυαλό μιας γυναίκας!

  13. cheaptalk said

    Ορισμός της προβολής από τη Βικιπαίδεια: "Το άτομο απομακρύνει από τον εαυτό του και αποδίδει σε κάποιο άλλο πρόσωπο επιθυμίες, ιδιότητες ή συναισθήματα τα οποία είτε αγνοεί είτε αρνείται για τον εαυτό του".

    Περιγραφή του χαρτιού της νουβέλας σύμφωνα με τους παραγωγούς της, Jim Burke και Alexander Payne: "Heartbreaking in the morning, and hilarious in the afternoon. And able to go back and forth, back and forth constantly after that".

    Περιγραφή της γενικότερης κατάστασης στη λογοτεχνία, σύμφωνα με τη συγγραφέα Joanna Kavenna, σε review της συγκεκριμένης νουβέλας: "up-and-coming and even established female authors, fearful of their work being ghettoized as “women’s writing,” place male characters at the center of their work".

    Περιγραφή, από τον ίδιον, της κατάστασης που οδήγησε τον Payne στο να σκηνοθετήσει το δράμα: "I was desperate to make a film".

    Καλό είναι να κατανοούμε τα επιχειρήματα που προβάλλει κάποιος. Και να καταναοούμε επίσης ότι με γενικολογίες του στιλ "μια γυναίκα μπορεί να γράψει αντρικό χαρακτήρα, λέω εγώ άρα είναι φυσικό", δεν απαντάμε σε κανένα επιχείρημα.

  14. cheaptalk said

    Πως και που διαφέρει ο χαρακτήρας του Clooney από τυπική προβολή γκομενοτέχνιδας? Αναπτύξτε ως αντεπιχείρημα :p

  15. cheaptalk said

    Πιο εύκολο θέμα: Πως και που διαφέρει η ταινία από τηλεπαραγωγή? Ποιοί από τους σεναριογράφους και το καστ έχουνε εμπειρία σε τιποτάλλο εκτός από σαπουνόπερες και σίτκομς, για παράδειγμα?


    Έγινε ας πούμε.. βγαλμένο απ' τη ζωή το σενάριο, επειδή ο Payne το προσάρμοσε ώστε να παίρνει ο Clooney οδηγίες από τη μεγάλη κόρη αντί για τη μικρή (όπως έπαιρνε στο, προφανώς για γέλια με τη καλή έννοια, αρχικό σενάριο των Faxon και Rash)? Που, έξω από πιλότους για τηλεσειρές, τρως όλο το πρώτο τόξο με voicovers να απαγγέλλουνε γυμνασιακά τα προφανή, όσο αυτά αναπαρίστανται δραματικά μπροστά στα μάτια του θεατή (ω πόσο δε μπορώ να φροντίσω τη μικρή μου κόρη, δεν ανησυχείς κι εσύ για το μέλλον της σαν εμένα όσο ανεβαίνω τις σκάλες να τη πάω να κοιμηθεί)?

  16. Γιώργος Καλαποθαράκος said

    Αυτή τη φορά συμφωνώ μαζί σου. Ο Κλούνει είναι από την αρχή αντιπαθητικός χαρακτήρας και έχει συνέχεια "γυναικεία" συμπεριφορα. Η μόνη σκηνή που πήγε να μου "πει κάτι" ήταν όταν συνάντησε τον "γκόμενο" της γυναίκας του αλλά και πάλι οι αντιδράσεις του ηταν αφελείς. Μου θύμισε αριστοκράτη ευγενή που δεν θέλει να τσαλακώσει το πουκάμισό του.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.