The Hurt Locker (2008)

The Hurt Locker, Poster

Σκηνοθεσία: Kathryn Bigelow
Σενάριο: Mark Boal
Παίζουν: Jeremy Renner, Anthony Mackie, Brian Geraghty


Δες/Κρύψε το trailer

Μια αντι-βομβιστική (EOD) μονάδα του αμερικάνικου στρατού μετράει καμιά σαρανταριά μέρες μέχρι να λήξει η θητεία της, στη Βαγδάτη του 2004, κατά τον πρώτο καιρό κατοχής της.The Hurt Locker, PhotographΠαραλαμβάνοντας το Oscar® σκηνοθεσίας για το Hurt Locker (2008), η Kathryn Bigelow ευχαρίστησε τους παρόντες και όλους τους σκηνοθέτες που ακολουθεί για δεκαετίες, και με τα λόγια της συμφωνούσαν η πορεία και οι πράξεις της, αυτή η πολύ κλασική αγάπη της στο χαρακτηρισμό-μέσω-δράσης του Samuel Fuller μέσα από το πρίσμα της Nouvelle Vague και του Quentin Tarantino. Συνεπέστατα και η ταινία της, μια ταινία που ξεκινάει από το εισαγωγικό quote να αναπτύξει τη θέση πως ο πόλεμος είναι ναρκωτικό, προτιμάει το είδος του κινηματογραφικού ρεαλισμού που με το καλημέρα σου βάζει τα νεύρα και τα συκώτια στο blender και πατάει τη μεγάλη ταχύτητα. Ο κεντρικός χαρακτήρας της Bigelow και του (κάτι σαν ατρόμητου ρεπόρτερ) Mark Boal δεν είναι δαιμονοποιημένος, την εξωφρενικότητα του εθισμού του και όλου του σκηνικού γύρω του τη χωνεύεις μέσα από παρατεταμένα χωρίς ανάσα επεισόδια όπου οι ενέργειές του κοντράρουν, συνήθως με επιτυχία και συνήθως αντικρουόμενα, τη πείρα και το θράσος με τους κανονισμούς και τη λογική. Εκεί κάπου στο χώνεμα παρεμβάλλεται βέβαια η νοημοσύνη σου, αφού η τέχνη είναι εγκεφαλικό φαΐ, και ταινία έχει επίγνωση ότι κινδυνεύει να κατηγορηθεί ακόμα και για προπαγάνδα επιστράτευσης αγαθών νέων με την υπόσχεση.. φούντας αδρεναλίνης, εφόσον δε φτάνει στην άλλη άκρη, σε τρελοκαλτιές εξορκισμών (της φούντας) στιλ Reefer Madness (1936). Σε κάποια φάση, τον E-7 λοχία του Jeremy Renner τον πλακώνει στη συζήτηση ο David Morse σα φωνακλάς συνταγματάρχης, επιμένοντας να μάθει πόσες μπόμπες έχει αφοπλίσει. Η απάντηση του Renner, 873, μαζί με τους πανηγυρισμούς του Morse, είναι από τις σκηνές που σε κάνουν να ψοφάς στα γέλια. Εκτός άμα τη πάρεις στα σοβαρά.

Χωρίς να έχει και πολύ σημασία απέναντι στο τι μπορεί να θες να καταλάβεις, η ημιεπίσημη θέση του αμερικάνικου στρατού λέει πως η Ιματιοθήκη είναι.. κατάπτυστη, σε βαθμό να αρνούνται να τη δουν οι τοποθετημένοι στο Ιράκ, γιατί.. τα Humvee δε κυκλοφορούν ποτέ ξέμπαρκα (όπως στο φιλμ) εφόσον απαγορεύονται convoy με λιγότερο από τρία οχήματα. Γενικότερα, δε μπορείς να γράψεις πια για τη παραγωγή δίχως να αναφέρεις τα διασταυρωμένα πυρά αντικαμπάνιας των υπόλοιπων οσκαρικών υποψηφίων και προθυμότητας των αξιωματούχων να εξηγήσουν τους κανονισμούς, πυρά που ενισχύθηκαν από αμέτρητες κοινές "εμπειρογνωμοσύνες" πριν καν ξεκινήσει ο βραβειακός θόρυβος. Όμως, πέρα από το ότι αυτό το είδος (i.e. ιστοριάκηδων από το στρατό) ειδικών είναι και το πιο διαβόητο για τις τερατολογίες του, ο δραματουργικός ρεαλισμός παραμένει.. δραματουργικός και έχει την υποχρέωση να είναι και, με κάθε έννοια, οικονομικός. Μια ρεαλιστική σύνθεση κομματιών πραγματικότητας δε στοχεύει να τεκμηριώσει διαδικαστικές λεπτομέρειες αλλά να αποκαλύψει ήθος και ιδιοσυγκρασία, και αυτό κάνει η Bigelow με μια οπτική κυριολεκτικά 360 μοιρών στο πόσο μοναχικό, επικίνδυνο και μουρλό είναι το να κάνεις τον πυροτεχνουργό στη Βαγδάτη των 00s. Το ότι τα γυρίσματα έγιναν στην Ιορδανία, ας πούμε, δεν αποδεικνύει ιστορικές, με κάθε έννοια, ανακρίβειες.

Τεχνικά η Τελειωμένη Ιματιοθήκη είναι μακριά από τέλεια, σχεδόν καμία ισορροπία (από τις πολλές που επιχειρεί) δε λειτουργεί ολοκληρωτικά, τα σκηνικά εξουδετέρωσης αυτοσχέδιων βομβών φτάνουν στο όριο να γίνουν επαναλαμβανόμενα και τα υπόλοιπα.. εκρηκτικά (σκηνικά) βγαίνουν ελαφρά τραβηγμένα, οι πιο ενδόμυχες παύσεις ανάμεσα στα set pieces έχουν τα ίδια προβλήματα συνέχειας, ενισχυμένα από αισθητικές επιλογές που κάνουν φανερή την αδυναμία της Bigelow να αξιοποιήσει πλήρως τον διευθυντή φωτογραφίας του Loach και του Greengrass, τα (αχρείαστα) περαστικά ονόματα στιλ Guy Pearce και Ralph Fiennes αντιπροσωπεύουν καλύτερα όλες αυτές τις τηλεοπτικο-γυναικείες παρεκτροπές και απώλειες ελέγχου. Τεχνικά όμως, το Ιράκ των ψιλοβλαμμένων ψιλοπαιδεμένων συμβολαιοφόρων δεν είναι το Βιετνάμ των αμούστακων φρικαρισμένων κληρωτών, άλλες προσεγγίσεις ακόμα και από τη σκοπιά τρίτου --όπως στο άψογο In the Valley of Elah (2007) όπου πάλι είχε credit ο Boal-- απέτυχαν να συντονιστούν με και να αντηχήσουν την εποχή. Έτσι, όπως ο ήρωάς του, ηρωικά αντιηρωικό και καουμπόικα αντικαουμπόικο, το Hurt Locker αναντίρρητα άντεξε κάθε είδους κριτική σε ένα μεγάλο κύκλο καταξίωσης, και ξαναγύρισε για να σαρώσει και τα αγαλματάκια. Και από πάνω φωτογράφισε περισσότερα από ένα κάδρα για ανάμνηση, μεταμοσχευμένο βίωμα και αφίσα, σα το Platoon (1986) της γενιάς του.


Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΑΙΓΑΛΕΩ - ΧΑΪΔΑΡΙ
CINE CITY 1
Κωνσταντινουπόλεως 82, Πλατεία Μπουρνάζι, 210-5756243.
Πεμ. - Τετ.: 19.30/ 22.30
CINE CITY 4
Κωνσταντινουπόλεως 82, Πλατεία Μπουρνάζι, 210-5756243.
Πεμ. - Τετ.: 21.00

VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 21.15/ 00.00

VILLAGE SHOPPING AND MORE
VILLAGE SHOPPING AND MORE VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 2
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.15/ 21.00/ 23.45
VILLAGE SHOPPING AND MORE ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 21.00. Παρ., Σάβ. & 23.45
VILLAGE SHOPPING AND MORE ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 18.15/ 21.00/ 23.45

ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΑΤΤΑΛΟΣ
Κοτιαίου και Ελ. Βενιζέλου, Ν. Σμύρνη, 210-9331280, 2109319779.
Πεμ. - Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00

STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Λεωφ.Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον, 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 18.50/ 21.30. Σάβ., Κυρ. & 16.10. Παρ., Σάβ. & 00.10

STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 18.30/ 21.10/ 23.50
STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Αχαρνών 373-375. (ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος), 2102371000. Τηλ. κρατ. 2102371000, 8018017837.
Πεμ. - Τετ.: 19.30/ 22.10. Σάβ., Κυρ. & 13.30/ 16.50. Παρ., Σάβ. & 00.50

ODEON KOSMOPOLIS - ΜΑΡΟΥΣΙ
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000Τηλ. Κρατ. 2106786000..
Σαβ. - Κυρ.: 11.50/ 14.40/ 17.40
ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Λεωφ.Κηφισίας 73, Αγ.Θωμάς, Μαρούσι (Κόμβος Αττικής Οδού), 8011160000Τηλ. Κρατ. 2106786000..
Πεμ. - Τετ.: 23.10. Πέμ.-Τρ. & 20.20. Πέμ., Παρ. & Δευτ., Τρ. 17.40. Τετ. 17.20/ 23.10

NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ
ΝΑΝΑ CINEMAX ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Λ.Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), 2109703158, 2109706865.
Πεμ. - Τετ.: 18.10/ 20.45/ 23.30

ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1 ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Πατησίων 140, 2108259975, 2108215327.
Πεμ. - Τετ.: 16.45/ 19.30/ 22.15

VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Παρ. - Κυρ.: 21.45
VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 16.00/ 19.00/ 21.45/ 00.30. Σάβ., Κυρ. & 13.00

ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ODEON STARCITY VODAFONE ΑΙΘΟΥΣΑ 7
Λεωφ.Συγγρου 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος, 8011160000.
Πεμ. - Τετ.: 17.10/ 20.00/ 22.50

VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 16.10/ 19.00/ 21.50/ 00.40. Σάβ., Κυρ. & 13.20
VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO ΑΙΘΟΥΣΑ 9 GOLD GLASS
Παλαιά Λεωφ.Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου, 2108108080.
Πεμ. - Τετ.: 20.20/ 23.10

ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 3D DIGITAL
ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 3D DIGITAL ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Ζησιμοπούλου 7 & Α. Μεταξά, Γλυφάδα, 2108108230, 2108983238.
Πεμ. - Τετ.: 17.50/ 20.20/ 22.50

9 Responses so far.

  1. cheaptalk said

    Αν έχω μάθει δυο ταινίες και όλες τις σχετικές συζητήσεις απέξω φέτος, αυτές είναι το Avatar και το Hurt Locker. Και σε αντίθεση με το Avatar, οι δικαιολογίες για.. πρωτόγονες (i.e. ανενημέρωτες) απόψεις σχετικά με το Locker, έχουν υπερκαταεξαντληθεί από τη Δευτέρα, αν όχι μήνες νωρίτερα. Οπότε προειδοποιώ κάθε.. ενδιαφερόμενο, ότι από κάτω θα μένουν αυστηρά μόνο σχόλια τεκμηριωμένα ή που να εκφράζουν έστω καμιά αυθεντική απορία.

  2. cheaptalk said

    Αυτή τη βδομάδα σε δεκαεννιά (!) αίθουσες ανοίγει το Λουλούδι της Ερήμου (2009), για το οποίο μπορώ να πω μόνο τα τυπικά, ότι βασίζεται στην αυτοβιογραφία της Waris Dirie, πρώην μοντέλου και ακτιβίστριας για τα δικαιώματα των γυναικών στη πατρίδα της, τη Σομαλία. Περισσότερα είπε η σκηνοθέτρια, Sherry Horman, στον verbal, στα πλαίσια του περασμένου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.

    Ακόμα, σε 15 αίθουσες ανοίγει το Remember Me (2010) με τον Robert Pattinson, το οποίο υποθέτω ότι δεν είδε ο verbal αλλά και να το 'βλεπε δε θα το 'βλεπε σα τσιριάρα φαν. Τέλος, σε εννιά (9) αίθουσες ανοίγει ο Κατάσκοπος της Διπλανής Πόρτας (2010), για τον οποίο το μόνο που μπορώ να πω χωρίς να πονάω είναι ότι καλύτερα παρ' τη πόρτα και φύγε.

    Χτες τελείωσε το 5ο SFF-rated που διεξήχθηκε και φέτος στο ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟ, και για το οποίο χρωστάμε μια συγγνώμη που δε καταφέραμε να το καλύψουμε καθόλου.

  3. cheaptalk said

    (έκανα καναδυο αναδιαρθρώσεις στο κείμενο και πρόσθεσα και μερικά σημεία στίξης μπας και διαβάζεται πιο εύκολα)

  4. KilliK said

    Συγνωμη αυτος ειναι ο επισημος ελληνικος τιτλος; Τελειωμενη Ιματιοθηκη;;;

  5. cheaptalk said

    Χεχ, δεν έχει ελληνικό τίτλο η ταινία απ' όσο ξέρω, Hurt Locker λέει και η ελληνική αφίσα. Σύμφωνα με τη παραγωγή είναι slang για τραυματισμένο σε έκρηξη ("put in the hurt locker") από την εποχή του Βιετνάμ, αλλά γενικά νομίζω είναι έκφραση για όσους.. τη γάμησαν (ή θα τη γαμήσουν).

    Καμιά φορά κατεβάζουμε ελληνικούς τίτλους μισο-αστεία μισο-σοβαρά, θα 'λεγα Τελειωμένος Φοριαμός για πιο στρατιωτικό, αλλά και στο στρατό το λέγαμε και ιματιοθήκη και ήθελα κάτι πιο προφανές και θηλυκό anywayz :p

  6. cheaptalk said

    Για τη βαθμολογία σημειώνω ότι αντικατοπτρίζει ακριβώς αυτό που γράφω και στο τέλος της κριτικής, ότι εκ των πραγμάτων η ταινία είναι η "καλύτερη" για τον πόλεμο στο Ιράκ και όποιος προσπάθησε να πει κάτι αντίθετο είπε απλά μεγάλες μπούρδες ενάμιση χρόνο τώρα.

    Αυτόνομα τη ταινία δε γίνεται να τη κρίνεις πια, και στις Μάζες δε το κάνουμε έτσι κι αλλιώς. Εντάξει έχει αδυναμίες, είναι πολύ μακριά από αριστούργημα, σε άλλες συνθήκες θα είχε διαφορετική εκτίμηση, αλλά η τέχνη είναι η μυστική εξομολόγηση του καιρού της που θα 'λεγε κι ο Marx, και η ταινία όταν είναι καλή είναι.. πολύ καλή όπως λένε.

  7. KilliK said

    Οσοι προλαβετε και διαβασετε το ποστ μου,να σας πω το εξης:

    Η ταινια δεν ειναι αριστουργημα,ειναι αρκετα καλη και αξιζει καποιος να την δει αν θελει να μαθει τη σημαινει πολεμος στο Ιρακ για ενα απλο στρατιωτη.Το ψυχογραφημα τους και η ρεαλιστικη απεικονιση της διαβιωσης τους εκει,αποδιδεται εντεχνα απο την ταινια.

    Ομως θελω να κανω την εξης ερωτηση.

    Πως γινεται μια ταινια με ντοκουμενταριστικη σκηνοθεσια και ρηχο σεναριο να σαρωνει στα οσκαρ φετος,οταν περυσι μια αναλογη ταινια με ιδιο θεματικο σκοπο (ψυχογραφημα και η διαβιωση ενος αποτυχημενου wrestler αντι ενος andrenaline junkie στρατιωτη στο Ιρακ) οπως το Wrestler με αντιστοιχη καλυτερη ντοκουμενταριστικη σκηνοθεσια,καλυτερο σεναριο (ειλικρινα στο HL οι δευτερευοντες χαρακτηρες ειναι καθαρα supporting αφου ενα κεντρικο στορυ δεν υπαρχει καν),με τον πρωταγωνιστη της να δινει την ερμηνεια της χρονιας,να αγνοειται παντελως στα οσκαρς εκτος του πρωταγωνιστη;

    Εγω ξερω αν δεν εχεις δυνατο σκηνοθετη,δεν μπορεις να εχεις και δυνατη ερμηνεια,ποσο μαλλον ερμηνεια της χρονιας. Παρολο αυτα εχουμε αυτη την αντιφαση αναμεσα σε δυο παρομοιες ταινιες ,αναμεσα στο HL (που ο πρωταγωνιστης της πηγε και αυτος στα οσκαρς) και στο Wrestler. Πως γινεται αυτο μπορει να μου το εξηγησει καποιος;

    Αν καπου το Λοκερ δειχνει ως ταινια τα δοντια της εκει ειναι το καταπληκτικο μονταζ της,που κακα τα ψεματα εκει φτιαχτηκε η ταινια στο μονταζ,οχι στην σκηνοθεσια η το σεναριο.Χωρις να σημαινει οτι αξιζε και το οσκαρ που πηρε,αλλα οκ αυτο ειναι συζητησιμο.

    Αυτα.

  8. Boris Balkan said

    Επίσης, κάτι που κανείς δε φαίνεται να σχολίασε εδώ στο Γκρης, είναι το κόστος παραγωγής του Hurt Locker και το τι έβγαλε στα ταμεία. Σύμφωνα με το B.O.Mojo η ταινία κόστισε 15εκ. ντάλαρς και έβγαλε περίπου στις αίθουσες 14,7εκ. Αρα, μιλάμε ότι η Ακάντεμυ βράβευσε μια low-budget ταινία που ίσως και να βγάλει κάποιο κέρδος από το DVD. Οπότε, σκέφτομαι ότι φέτος, εν μέσω ύφεσης, τα Όσκαρ δόθηκαν σε μια ταινία (και έναν άνθρωπο) που έκανε σινεμά από το (χολιγουντιανό) τίποτα, σε αντίθεση με τον πρώην σύζυγό της που κατέβασε στον τελικό της 7ης Μαρτίου την ακριβότερη παραγωγή έβερ.

    Και συμφωνώ, ότι το ίδιο θα έπρεπε να έχει γίνει και με τον (επίσης καταπληκτικό) Wrestler, μόνο που τότε δεν είχαμε κρίση, μπας και το σινεμά ξεκολλήσει λίγο από αυτή την παρέλαση εκατομμυρίων που 9/10 φορές δεν φαίνονται καν στην οθόνη.

  9. cheaptalk said

    Καταρχή, KilliK, ότι το Avatar είναι, κατά την άποψη κάποιου, "μυστική εξομολόγηση του καιρού του" είναι εντελώς άσχετο με το θέμα, αν όχι τιποτάλλο. Γι' αυτό φυσικά το έσβησα το σχόλιο, υπάρχει και σχετική προειδοποίηση στο πρώτο σχόλιό μου, αν όχι πουθενά αλλού. Και το χεις γράψει και στα μισά θέματα της χρονιάς, χρειάζονταν κι εδώ?

    Ο Παλαιστής ήταν υποψήφιος πέρσι, το τι θα γίνονταν αν ήταν και το Locker πέρσι κανένας δε μπορεί να το πει, αν και το τι έγινε στη Βενετία και στα Indie Spirits ίσως είναι ενδεικτικό. Τα έχουμε πει πολλές φορές όπως και να 'χει, μην ανοίγουμε τα ίδια θέματα. Όσο για το μοντάζ, από μόνο του δε μπορεί να κάνει ταινία, οι πιο εικονικές σκηνές του Locker προφανώς δε στήθηκαν από τον μονταζιέρη. Και η απόφαση, ας πούμε, να καλύπτουν σε αρκετές σκηνές τη δράση πολλές κάμερες σε κύκλο, πάλι σκηνοθετική απόφαση ήταν.

    Όσο για το κόστος και τις εισπράξεις, έλεγα εδώ και πολύ καιρό, και όχι μόνο εδώ, πως ήταν εκπληκτικά ανιστόρητος ο όλος θόρυβος για το Locker. Σίγουρα οι εισπράξεις μιας ταινίας μετράνε στην όλη εικόνα της, κι άμα είναι αρνητικές μετράνε αρνητικά. Αλλά οι ακαδημαϊκοί ποτέ δεν έδειξαν ότι μετράνε τις εισπράξεις άμεσα. Άμα δημιούργησαν οι εισπράξεις κακό buzz μέτρησε το κακό buzz, άμα λόγω των εισπράξεων δεν έκανε έξοδα καν για καμπάνια η παραγωγή τότε μέτρησε η μη καμπάνια. Επιπλέον, για τις μισές περίπου υποψήφιες τις τελευταίες δεκαετίες είναι δεδομένο ότι βγήκαν σε wide release την εποχή του οσκαρικού τους θορύβου, και άρα είναι και υπερσίγουρο ότι περίμεναν από τα Oscar να κάνουν εισπράξεις (όχι από τις εισπράξεις να πάρουν Oscar). Ξαναμετράω, γιατί είχα φάει και αρκετό χρόνο να τις μετρήσω, μόνο όσες Καλύτερες Ταινίες πήραν πρώτα υποψηφιότητες και μετά πήραν και δολάρια, τα τελευταία είκοσι χρόνια: Driving Miss Daisy, Schindler's List, The English Patient, Shakespeare in Love, Chicago, Million Dollar Baby, No Country for Old Men, Slumdog Millionaire.

    Τέλος ξαναλέω γιατί το βλέπω έντονο τον τελευταίο καιρό: Προσοχή, ο Blogger τρώει σχόλια. Moderation γίνεται εκ των υστέρων (i.e. τις μαλακίες τις σβήνουμε), αν δεν εμφανιστεί άμεσα το σχόλιο δε πρόκειται να εμφανιστεί ποτέ (i.e. το καταβρόχθισε ο Blogger). Εγώ τα γράφω στο Notepad και τα κάνω copy-paste, γενικά κρατήστε και κάνα.. backup πριν το submit.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.