Drive Angry 3D (2011)

Drive Angry 3D, Poster

Σκηνοθεσία: Patrick Lussier
Σενάριο: Todd Farmer, Patrick Lussier
Παίζουν: Nicolas Cage, Amber Heard


Δες/Κρύψε το trailer

Εγκληματίας δραπετεύει από τον Άδη και ανατινάζει, αφού πρώτα τους διαλύσει με τη καραμπίνα του, κάτι λακέδες, ψάχνοντας την απαχθείσα εγγονή του. Μετά, πέφτουν τα εισαγωγικά credits και αρχίζει η ταινία. Drive Angry 3D, PhotographΦανερά τοποθετημένο, κομπλέ με σποτάκι στο Super Bowl, από τη Summit σα κάποιου είδους μπάσταρδο του Ghost Rider (2007) με το Bloody Valentine 3D (2009), το Drive Angry 3D (2011) άνοιξε το σαββατοκύριακο που πέρασε στην Αμερική, αποκλειστικά σε S3D οθόνες. Και πάτωσε χειρότερα κι από το My Soul to Take (2010), μέτρο μέχρι τότε για κάθε αποτυχημένο τρισδιάστατο άνοιγμα. Το πρόβλημα βέβαια το είχε αποκλειστικά η ασχετοσύνη της διανομής του φιλμ, άντε και η Millenium στη παραγωγή αν πιστέψεις τα περί $50 εκατομμυρίων προϋπολογισμού, αφού ξεκάθαρα, από την εποχή που ο Tarantino με τον Rodriguez βάζανε μέσα τους Weinsteins με το Grindhouse (2007) τους, όλο το κύμα αναβίωσης του 70s exploitation --που εκπροσωπεί και η Αγριάδα-- έχει περιορισμένο κοινό, αυτό το οποίο κατάλαβε ότι.. πέρασαν 40 χρόνια από τότε. Στο κοινό που εκτιμάει τη διαφορά των αυθεντικών μπιμουβιών, από όσα ακολούθησαν στα χρόνια της βιντεοκασέτας, απευθύνεται με άλλα λόγια ο Patrick Lussier, ένας τύπος που έκανε θητεία σα μονταζιέρης του Wes Craven, και φαίνεται να έχει πιο ξεκάθαρο στόχο από τον καθένα του κύματος, δε ψάχνει καμιά καλλιτεχνική άδεια μέχρι βαρεμάρας του θανατά όπως ο Tarantino, δεν είναι χαμένος στα διλήμματα της ψηφιακής εποχής σα τον Rodriguez, δε κοιτάει πίσω απλά με νοσταλγία ή ειρωνεία, συνεχίζει κάπως σα να μη πέρασε μια μέρα, έχει βρει εκεί στο S3D μια.. αυθεντική εκμετάλλευση και της δίνει και καταλαβαίνει. Με Bloody Valentine και Drive Angry στο βιογραφικό του, ο Lussier είναι στη πραγματικότητα πιο μπαρουτοκαπνισμένος στο είδος και από τον James Cameron, έχει κάνει ήδη δυο ταινίες με τη περιβόητη αίσθηση του βάθους, και ξέρει από πάνω πως η μόνη της απροσποίητη χρησιμότητα είναι να σου πετάει πράγματα μέχρι τη μύτη.

Ο Lussier έχει και μια σημαντική ικανότητα να βγάζει το καλύτερο από το cast του, σου αφήνει μια αίσθηση ότι του δούλεψαν όλοι τζάμπα, ο Nic Cage εκεί που θα περίμενες να πάει το ρόλο του στο.. full Cage έχει αφαιρέσει και ότι βρισιές βρήκε στο σενάριο με αποτέλεσμα να μοιάζει χαρακτήρας αρκετά ψύχραιμος για να ξεφύγει ακόμα και από τα γνωστά καζάνια, η Amber Heard συμμετέχει σα κινητή αυτοδιαφήμιση ανοιχτά λεσβίας πρωταγωνίστριας που παίρνει και δίνει μέσα σε σορτσάκια στη σωστή πλευρά του ανύπαρκτου, ο William Fichtner σταματάει λίγο πριν δηλώσει για τη κάμερα πως χαίρεται περισσότερο από σένα που κλέβει τη παράσταση σα κυριολεκτικά λογιστής από τη κόλαση. Την εικόνα σύνθεσης που ξέρει ακριβώς τι ζητάει συμπληρώνουν οι πρώτες εικόνες, από άσχετη με τη δράση εισαγωγή φτηνού βιντεοπαιχνιδιού στιλ Zombie Driver, εικόνες που φανερά.. υποβαθμίζουν κι αυτές τα εκατομμύρια του budget, όσο ικανοποιούν ταυτόχρονα τις "δημιουργικές παρατηρήσεις" των μεγαλοχρηματοδοτών (το marketing ανάγκασε το σκηνοθέτη να δώσει περισσότερη έμφαση στο σατανιάρικο στοιχείο), ένα παιχνίδι που δανείζεται μια σελίδα από το τρελά ιδιοφυές αντίστοιχο του Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans (2009). Η έξοχα όλο και πιο πυροβολημένη σύνθεση χάνει τις ισορροπίες της όσο πλησιάζει το κρεσέντο της, ο Lussier έχει ήδη γεμίσει τη διάρκεια με μοναδικές στιγμές (σαν την περίφημη πια, και τυχαία, με τον Cage να αδειάζει τους κάλυκες στη μούρη σου), σε έχει ήδη κάνει να σκύβεις ενστικτώδικα για να αποφύγεις πράματα που σου ρχονται στα ξαφνικά, έχει εξαντλήσει το οπλοστάσιό του στα 2/3, καταφεύγει σε υπερβολικό exposition, σε φτηνή ανάμιξη ψηφιακών εφέ, σε κάτι πλάνα φεγγαριών να επιδεικνύουν πόσο τη κατέχει τη στερεοσκοπία, κάνει μια κοιλιά πριν το over over-the-top φινάλε, και για να υπακούσει ίσως στους.. παραδοσιακούς κανόνες του είδους, αλλά πιο πιθανά γιατί δεν έχει άλλη έμπνευση.


Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ
ΑΙΘΟΥΣΑ 6 (DTS)
Πέμ.-Τετ.: 17.40/ 20.10/ 22.30

VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέμ.-Τετ.: 19.45/ 22.00/ 00.15

ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 17.00/ 21.20/ 23.20

VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
ΑΙΘΟΥΣΑ 4 (DOLBY SRD)
Πέμ.-Τετ.: 17.00/ 19.15/ 21.30/ 23.45

NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ 3D
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.00/ 22.00/ 00.00

VILLAGE CINEMAS ATHENS METRO MALL - AG.DIMITRIOS
VILLAGE CINEMAS ATHENS METRO MALL - AG.DIMITRIOS
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.45/ 21.15/ 23.30

VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.10/ 20.20/ 22.30/ 00.40, Πέμ., Παρ., Τρ., Τετ. & 16.00

ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
VODAFONE ΑΙΘΟΥΣΑ 7 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 17.40/ 22.30, Πέμ.-Δευτ. &, Τετ. & 20.10

VILLAGE SHOPPING AND MORE
ΑΙΘΟΥΣΑ 8
Πέμ.-Τετ.: 14.15/ 16.30/ 18.45/ 21.15/ 23.30, Σάβ.-Δευτ. & 12.00

STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 21.15/ 23.40


Also on Movies for the Masses: Drive Angry 3D (2011): Comic-Con teaser

2 Responses so far.

  1. cheaptalk said

    Αυτό το "3D" γραφικό του Αθηνοράματος δεν αντιγράφεται με copy paste, και έτσι δε φαίνεται δίπλα στις αίθουσες στο θέμα. Αλλά και στην Ελλάδα το Drive Angry παίζει μόνο σε S3D, οπότε δεν έχουν και πολύ νόημα ερωτήσεις αν αξίζει να το δεις έτσι. Ξαναλέω πάντως πως ο Lussier είναι εκ των πραγμάτων ο πιο έμπειρος τρισδιάστατος, ξανασυνεργάζεται και με τον διευθυντή φωτογραφίας του Bloody Valentine, πέρασε από screen test ακόμα και τα αυτοκίνητα για να μην έχει προβλήματα και να φαίνονται και εντυπωσιακότερα, και πραγματικά σκύβεις στις (όχι και τόοσο συχνές) φορές που έρχονται πράματα κατά πάνω σου.

  2. Anonymous said

    Χαιρομαι που βγαινουν που και που τετοιες τανιες,και ακομα περισσοτερο που ερχονται και στην Ελλαδα για τον απλουστατο λογο οτι μπορω να τις χαιρομαι μαζι με εναν φιλο (ο πιο τολμηρος της παρεας μαλλον) σε ενα σινεμα...χωρις κανεναν αλλο μεσα,οπως πριν απο λιγο!Τωρα δεν ξερω αν αυτο βεβαια ειναι θετικο αλλα χου γκιβς ε φακ.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.