Mr. Magorium's Wonder Emporium (2007): Trailer


Jan 15: Promo reel removed at Mandate's request. / Jun 29: Official trailer released.

Ανάμεσα σε πορδές σαν το Eragon (2006) και εξ ατόπου επιτυχίες σαν το Night at the Museum (2006) που δείχνουν ότι το παιδικό fantasy πάει για φούντο εκτός κι αν το προωθούν μονάχα όταν τα πιτσιρίκια ξαμολιούνται στα malls, έσκασε πριν λίγες μέρες (και στιγμιαία) στο δίκτυο, το trailer της ταινίας που κούνησε η Fox μπροστά στη μύτη της Walden Media, για να την ξεκολλήσει απ’ την Disney, που έχει αναλάβει να συγχρηματοδοτήσει όλο το βασίλειο της Νάρνια.

Σε περίπτωση που δεν ξέρεις, η Walden είναι εταιρεία παραγωγής ειδικευμένη σε παιδικές και οικογενειακές ταινίες με έντονα συντηρητική παύλα δεξιά παύλα χριστιανική εσάνς. Η οποία, όπως διαβεβαιώνει ο CEO της εταιρείας, δεν είναι άμεσο συνεπακόλουθο των προτιμούμενων ηθών του πολυεκατομμυριούχου ιδιοκτήτη της, Philip F. Anschutz, γνωστού για τις δωρεές του σε οργανώσεις της χριστιανικής δεξιάς. Και επίσης, ιδιοκτήτη περίπου 20% όλων των αιθουσών της Αμερικής, μέσω της Regal Entertainment Group, της μεγαλύτερης αλυσίδας κινηματογράφων της χώρας, γεγονός που έχει εξασφαλίσει στον Anschutz την ευχέρεια να βοηθά τους σκηνοθέτες του να ακολουθούν το family-friendly όραμα που προσλαμβάνονται να υπηρετήσουν. Για παράδειγμα, είχε απαιτήσει απ’ τον Taylor Hackford να χαλαρώσει την εμμονή του σεναρίου του Ray (2004) στην εξάρτηση του Ray Charles στα ναρκωτικά και τον ποδόγυρο, ωθώντας τον δημιουργό στην παραίτηση. Ο Hackford βέβαια, θυμήθηκε πόσα χρόνια έβλεπε κλειστές πόρτες μέχρι η Walden να του ανοίξει τη δική της, το ξανασκέφτηκε, και νουθετήθηκε για να κερδίσει έξι υποψηφιότητες και δύο Όσκαρ, μαζί με ένα σωρό άλλα βραβεία.

Ύστερα, για τον άνθρωπο που το Fortune είχε αποκαλέσει τον πιο άπληστο executive της Αμερικής, ήρθαν τα Χρονικά της Νάρνια (2005), που του έδειξαν τον δρόμο για τα μεγάλα κέρδη, και φυσικά για την πιο μεγάλη πισίνα ιδεών του σύγχρονου Hollywood: τα βιβλία. Δεμένη με συμβόλαιο με την Penguin Young Readers Group, το παιδικό τμήμα της δεύτερης μεγαλύτερης εκδοτικής εταιρείας στον κόσμο, η Walden όχι μόνο κατάφερε να κολλήσει και την ταμπέλα του εκπαιδευτικού δίπλα στο παιδικό και το οικογενειακό των προϊόντων της, αλλά και να εξασφαλίσει έναν απ’ τους πιο σίγουρους μηχανισμούς στησίματος franchise στη σημερινή showbiz. Και κάπως έτσι ελπίζει να στήσει και το Mr. Magorium’s Wonder Emporium (2007), με μια σειρά βιβλίων να είναι προγραμματισμένα για έκδοση το ερχόμενο καλοκαίρι, που σκοπό θα έχουν να εξοικειώσουν τα παιδάκια με την ιστορία του μαγικού παιχνιδάδικου, του υπεραιωνόβιου ιδιοκτήτη του, και της γλυκιάς κοπελίτσας που θα το κληρονομήσει. Ούτως ώστε, όταν τα ερχόμενα Χριστούγεννα δουν τον Dustin Hoffman με τις άσπρες αρκουδότριχες και το βλέμμα του Ανθρώπου της Βροχής στις αφίσες, να σύρουν τους παππούδες τους στην αίθουσα απ’ τα μπατζάκια.

Previously on Movies for the Masses: Factory Girl (2006): Απελπισμένο trailer

6 Responses so far.

  1. cheaptalk said

    Χεχεχεεε ναι αυτό έλεγα στον verbal να γράψει. Ότι η Ναταλία επιστρέφει στους παιδικούς ρόλους που την έκαναν αγαπημένη όλων των πορνόγερων, αφήνοντας κάτι.. μαλακίες στυλ Closer (2004) :p

  2. Loucretia said

    Λιγα για το Closer, νταξει;; :-ΡΡΡ

  3. cheaptalk said

    Το βίντεο το κατέβασα κυρίως γιατί λυπήθηκα αυτή της Mandate που θα 'χει βαρεθεί να στέλνει (απ)αιτήσεις πια. Αυτόν τον verbal τον παρακολουθούν με βάρδιες οι δικηγόροι όλων των εταιριών παραγωγής στον πλανήτη απ' ότι φαίνεται :p

  4. Anonymous said

    Ρε ξεκολλήστε από το Night At The Museum επιτέλους, δεν μπορεί να είναι όλα τα έργα αριστουργήματα ήθους και ογκόλιθοι εξυπνάδας. Ήμαρτον!

    Ναι, καταλαβαίνω τι έχετε πάθει με το Verbal να ξετρυπώνει απαγορευμένα trailer. Καημένα μου παιδιά :Ρ

    Idάκι (δεν μ'αφήνει να κάνω login :@)

  5. cheaptalk said

    Αμφιβάλλεις ότι το Night at the Museum είναι ογκόλιθος ήθους και εξυπνάδας? Που είναι εκείνο το ιμότικον που παθαίνει σοκ να το κολλήσω?

  6. cheaptalk said

    Χωρίς ανακοίνωση (ακόμα?) στη πρώτη σελίδα ή πουθενά αλλού, κυκλοφόρησε στο Moviefone το επίσημο τρέιλερ για το μαγικό μαγαζάκι του Κου Μαγκόριουμ. Και χωρίς πολλές σκηνές πέρα από το πρόμο ριλ και χωρίς να συμπυκνώνει όλη τη ταινία σε ένα πεντάλεπτο φυσικά, φαίνεται να χρησιμοποιεί σωστά την παλέτα του Charlie and the Chocolate Factory (2005) και όχι μόνο στα χρωματικά φίλτρα.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.