Red (2010)

Red, Poster

Σκηνοθεσία: Robert Schwentke
Σενάριο: Jon Hoeber, Erich Hoeber
Παίζουν: Bruce Willis, Mary-Louise Parker, John Malkovich, Helen Mirren


Δες/Κρύψε το trailer

Σα στόχος δολοφονικής ομάδας και για να την αντιμετωπίσει, ένας πρώην πράκτορας της CIA μαζεύει τη δικιά του από τα γηροκομεία.Red, PhotographΓια λίγα λεπτά στην αρχή του, όσο διαρκεί η έστω και κατάλληλη για ανηλίκους επαφή του με το κόμικ του Waren Ellis, το Red (2010) δε μοιάζει για γηριατρικό επεισόδιο του Αυτός, Αυτή και τα Μυστήρια. Με την απαραίτητη καρακιτσαρία η προώθηση έχει φροντίσει να συλλαβίζεις τον τίτλο σαν Retired Extremely Dangerous, o Bruce Willis έχει συμπληρώσει τα απαραίτητα Die Hard ένσημα για να τον βλέπεις σαν συνταξιούχο ασταμάτητο εκτελεστή, και η καλλιτεχνική διεύθυνση δε δυσκολεύτηκε να γεμίσει τον χώρο του με.. τίποτα, για να τονίσει το λιτό της ζωής του. Βάλε στο πλάνο από μακριά τη Mary-Louise Parker σα γλυκιά και μοναχική σαραντάρα έτοιμη για ρομαντζαρία εξ αποστάσεως, και η ταινία φαίνεται να έχει τις δυνατότητες να σε παρασύρει κιόλας. Κάπου εκεί ο σκηνοθέτης Robert Schwentke που δεν έχει αρχίσει ακόμα τους όρθιους υπνάκους μαζί με το καστ του, πλακώνει τα κοντινά, διαπιστώνεις ότι η μύτη της Mary-Louise μοιάζει πιο πλαστική και από του Michael Jackson, και η ταινία αρχίζει να καταρρέει μπροστά στα μάτια σου. Έχοντας πουλήσει την ιδέα σε κάθε ενδιαφερόμενο, ο Lorenzo di Bonaventura συνέχισε να τη προωθεί σαν ευκαιρία για τους γηραλέους πρωταγωνιστές του να επαναλάβουν το διαβόητο εντός και εκτός πλατό κέφι της παρέας των Ocean, αυτοί απλά διαπίστωσαν γρήγορα σε τι μπλέχτηκαν και σε καμιά αναλαμπή εγρήγορσης κοιτάνε να δείχνουν ότι είναι ανώτεροι των περιστάσεων, περισσότερο απ' όλους ο John Malkovich που διευκολύνεται από τον ημι-πυροβολημένο χαρακτήρα του, λιγότερο απ' όλους ο Willis σε τυποποιημένο ρόλο, η αφήγηση χάνει την ευκαιρία να σε βάλει τουλάχιστο στη θέση της παρασυρμένης που ανακαλύπτει την ομάδα και αντίθετα σε υποχρεώνει να ταυτιστείς με όλα τα παπούδια με τ' αρθριτικά όσο παριστάνουν τον Jason Bourne σε κοινότυπα σκηνικά, o Schwentke αφήνει σταδιακά το δεύτερο συνεργείο του να γυρίζει τηλεοπτικά τη ταινία κομπλέ με υπόκρουση από τα 60s, κι εσύ περιμένεις να σε λυτρώσει το Alzheimer.


Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ODEON ΟΠΕΡΑ
ODEON ΟΠΕΡΑ 1 (DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 17.30/ 20.00/ 22.30, Τετ. 17.30/ 22.30
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ

ΓΑΛΑΞΙΑΣ
ΓΑΛΑΞΙΑΣ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.20/ 20.40/ 23.00

ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ
ΑΙΘΟΥΣΑ 6 (DTS)
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.20/ 22.50, Σάβ., Κυρ. & 13.20/ 15.40
ΑΙΘΟΥΣΑ 10 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 19.10/ 21.30/ 23.50

VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέμ.-Τετ.: 17.15/ 19.45/ 22.15/ 00.45

ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέμ.-Τετ.: 18.30/ 20.45/ 23.15

STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Πέμ.-Τετ.: 19.10/ 21.30/ 23.50, Σάβ., Κυρ. & 13.40/ 16.15

VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
ΑΙΘΟΥΣΑ 4 (DOLBY SRD)
Πέμ.-Τετ.: 18.45/ 21.30/ 00.00

ΔΑΦΝΗ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
ΑΤΛΑΝΤΙΣ 3D DIGITAL
ΑΤΛΑΝΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΑ 2 (DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 17.45/ 20.00/ 22.20

VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέμ.-Τετ.: 16.15/ 18.30/ 20.45/ 23.00, Παρ.-Κυρ. & 11.45/ 14.00/ 01.15, Δευτ. & 11.45/ 14.00

ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ΑΙΘΟΥΣΑ 9 (DTS)
Πέμ.-Τετ.: 18.10/ 20.30/ 22.50, Σάβ., Κυρ. & 15.40, Κυρ. & 13.20
ΑΙΘΟΥΣΑ 10 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 19.10/ 21.30/ 00.00

VILLAGE SHOPPING AND MORE
VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 2 (DOLBY SRD, DTS)
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 21.15/ 23.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 6 (DOLBY SRD, DTS)
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 21.15/ 23.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 11 (DOLBY SRD, DTS)
Πέμ.-Τετ.: 15.30/ 17.45/ 20.00/ 22.15/ 00.30, Παρ.-Δευτ. & 11.00/ 13.15

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΑΙΓΑΛΕΩ - ΧΑΪΔΑΡΙ
CINE CITY
CINE CITY 4
Πέμ.-Τετ.: 18.15/ 20.30/ 22.45

STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 18.50/ 21.20/ 23.50

ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ
ODEON ΓΛΥΦΑΔΑ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00


Also on Movies for the Masses: Red (2010): Teaser παλαιονέωσης

One Response so far.

  1. verbal said

    Μαζί με τα ποσοστά των κομμάτων, έπεσαν και οι επιδόσεις των ταμείων το Σαββατοκύριακο των εκλογών που πέρασε, με τα καινούρια ανοίγματα της εβδομάδας να μην καταφέρνουν ούτε κι αυτά να σπάσουν την αποχή, και να περιορίζονται σε σύνολο που μετά βίας ξεπέρασε τις 50 χιλ εισιτήρια: ούτε το μισό δηλαδή, απ' αυτό του προηγούμενου ΠεΠαΣαΚυ. Απ' αυτά, τα 17 χιλ τα μάζεψε μόνο του το Red, κερδίζοντας την πρώτη θέση στις νέες ταινίες του τετραημέρου, όμως αν σκεφτείς ότι χρειάστηκε 36 οθόνες για να το καταφέρει, δεν το λες και επιτυχία. Οι υπόλοιποι τίτλοι περιορίστηκαν σε τετραψήφια νούμερα, αφήνοντας ταινίες του δεκαημέρου να τους πάρουν τις θέσεις στις λίστες του Σαββατοκύριακου.

    Το You Will Meet a Tall Dark Stranger κράτησε αρκετή απ' τη δυναμική του, και βρέθηκε στη δεύτερη θέση με 16,3 χιλ εισιτήρια από 32 οθόνες, δείχνοντας ότι η ταινία μάλλον έχει πόδια να χρησιμοποιήσει, αν κρατηθεί όρθιο μέχρι την άλλη βδομάδα για να περιμένει την επιστροφή των εκλογέων. Αντίθετα, The Social Network, The Last Airbender και Alpha and Omega, σημείωσαν πτώσεις ανάλογες με αυτήν του γενικότερου box office, κόβοντας τα δυο τρίτα του πρώτου τετραημέρου τους, και μη καταφέρνοντας καμιά τους να διπλασιάσει το άνοιγμά της στο κλείσιμο του δεκαημέρου. Life as We Know it και The Other Guys έμειναν εκτός πεντάδας, με ανοίγματα που δεν έφτασαν καν τις 9 χιλ εισιτήρια για την καθεμιά, το The Town κρατήθηκε στην 7η θέση με πτώση 55% σε σχέση με το προηγούμενο τετραήμερό του, ενώ το Χρυσό Λιοντάρι της Sophia Coppola, δεν μεταφράστηκε σε κάτι καλύτερο από 7 χιλ εισιτήρια στις 16 αίθουσες που το φιλοξένησαν, όπως και το ευρύτερο άνοιγμα της εβδομάδας, που έκανε το Arthur et la Guerre de Deux Mondes, δεν βοηθήσε να μαζευτούν παρά 6 χιλ εισιτήρια, από 39 ολόκληρες οθόνες. Οι δυο καλλιτεχνικές επιλογές του τετραημέρου, επίσης πεσμένες σε αποδόσεις, κινήθηκαν κάτω από τα 2 χιλ εισιτήρια η κάθε μία, με τον Μαχαιροβγάλτη να χρειάζεται 4 οθόνες για να τα μαζέψει, και το Copie Conforme μονάχα 2, επιδεικνύοντας την μόνη αξιόλογη συσπείρωση της εβδομάδας.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.