Bridesmaids (2011): Trailer θηλυκού broμάντζου

Bridesmaids - Trailer

Το θηλυκό αντίστοιχο της bromedy που εισήγαγε πριν μερικά χρόνια, φαίνεται πως έρχεται τώρα να ξεκινήσει ο Judd Apatow, απ’ τη θέση του παραγωγού. Σε σενάριο που συνυπογράφει με την Annie Mumolo, η Kristen Wiig που έχει θητεύσει στους πάγκους του Saturday Night Live, το Bridesmaids μπορείς να το δεις, ας πούμε, σαν ένα Hangover (2009) για γκόμενες: ομάδα φιλενάδων και μη, μαζεύεται να στεφανώσει καλότυχη μελλόνυμφη, και η διαφορά είναι πως οι τελευταίες μέρες πριν το γάμο, δεν περιστρέφονται γύρω απ’ το πώς θα αποφύγεις να τον σκέφτεσαι (αν όχι να αποφύγεις τον κάνεις κιόλας), αλλά πώς θα καταφέρεις να τον σκέφτεσαι και 48 ώρες το 24ωρο. Που είναι και λογικό, μπορείς να πεις.

Κατά τα φαινόμενα απομακρυσμένο απ’ τις συνήθεις σεναριακές φόρμουλες υστεριών και γλυκανάλατων ναρκισσισμών, το Bridesmaids θα προσπαθήσει προφανώς να ταιριάξει δοκιμασμένο πρότυπο σε καινούριο κοινό, κι αυτό το καταλαβαίνεις απ’ το cast του κιόλας, στο οποίο δεν περιλαμβάνεται η Katherine Heigl βασικά, και όποια άλλη θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως πριγκίπισσα ταύτισης της μέσης θεατού γενικά. Τα αστεία περί ανύπαντρων σε γάμο είναι φυσικά μη εξαλείψιμα οπότε δεν τα αποφεύγεις, όμως ανακουφιστικά, το trailer αφήνει να εννοηθεί ότι η αποκατάσταση της ηρωίδας με υπεργοητευτικό μορφωμένο κελεπούρι με καλή καρδιά ή/και πολλά λεφτά, δεν είναι στους στόχους της ταινίας. Αυτό που έχει ωστόσο ως στόχο, είναι οι φαρσικές sitcom καταστάσεις με λίγο από καφρίλικες εξάρσεις, όπως θα τις εκτελεί ένα cast με κωμική εμπειρία σε πόστα όχι και τόσο προβεβλημένα διεθνώς, υπό τη σκηνοθετική μπαγκέτα του Paul Feig, παλιού έμπιστου του Apatow από (το μάντεψες) την εποχή του Freaks and Geeks. Με ημερομηνία εξόδου στα μέσα του Μάη για την Αμερική και τα τέλη του Ιούνη για την Ευρώπη, η κωμωδία της Universal έχει ένα κάποιο ρίσκο επάνω της, μιας και εκτός του ότι θα προσπαθήσει να ανοίξει μια καινούρια αγορά, απ’ την επιτυχία της μπορεί να κριθεί και το αν υπάρχει χώρος να εμφανιστούν σε μεγάλες οθόνες υπερατλαντικής διανομής τα θηλυκά χαρτιά της βιομηχανίας των γέλιων.



Previously on Movies for the Masses: Wasted Youth (2011): Rotterdam premiere trailer

One Response so far.

  1. cheaptalk said

    Σε μια στιγμή που μάλλον δε θα επαναληφτεί στη συνέχεια του καλοκαιριού, ο Thor (2011) έμεινε το σαββατοκύριακο στη κορυφή του αμερικάνικου box office, μαζεύοντας $34.7 εκατομμύρια, με σφυρί του την απογευματινή οικογενειακή σαββατιάτικη έξοδο, που πρόσθεσε περίπου τα $15M από αυτά. Ο Thor συνεχίζει και τη πολύ καλή, αν και τρισδιάστατη βέβαια, πορεία του στα διεθνή ταμεία, έχει ξεπεράσει τα $350Μ στο διαπλανητικό σύνολο, στη σκιά των Fast Five (2011) που κοντεύουν τα $450Μ έχοντας ξεκινήσει μια βδομάδα νωρίτερα.

    Η είδηση του σ/κ ήταν οι Bridesmaids (2011) σε παραγωγή του Judd Apatow, που συγκέντρωσαν $26.2 μύρια, ξεπερνώντας ακόμα και τις ακροτελεύτιες (i.e. κυριακάτικες) προβλέψεις του στούντιο για $24.4Μ, και όταν γενικά κανένας δεν τις προ-υπολόγιζε να πιάσουν πάνω από είκοσι εκατομμύρια δολάρια. Το κοινό της γαμωδίας ήταν βέβαια κατά 67% γυναικείο και κατά 63% πάνω από 30 χρονών, αλλά δεν αποκλείεται καθόλου πια αυτή να πιάσει και τίποτα σκιασμένους άντρες όπως συνιστούσαν όλα τα reviews, σαν εύφορη κοιλάδα εικοσαροτριαντάρων με τη σωστή διάθεση, αν όχι τιποτάλλο. Το δεύτερο σαββατοκύριακο του Μάη είναι στατιστικά κοιλάδα που πάνε οι μπλοκμπαστεριές να αφήσουν τα κοκκαλά τους γενικά (μιας και ότι άνοιξε μια βδομάδα νωρίτερα έχει μαζέψει όλες τις αίθουσες και τη μήνες συσσωρευμένη διάθεση των θεατών για καλοκαιρινή εκτόνωση), και φέτος αυτή τη.. προφητεία εκπλήρωσε ο Priest (2011) της Sony, που μάζεψε $15Μ, χωρίς το στούντιο να τον έχει υπολογίσει και ποτέ, φανερά τουλάχιστο, για οτιδήποτε εκτός από ουρά των, σοβαρών ή μη, βαμπιρο-franchises.

    Στις ανεξάρτητες διανομές ξεχώρισε εύκολα το τρισδιάστατο ντοκιμαντέρ Cave of Forgotten Dreams (2010) του Werner Herzog, με $25,500 ανά θέατρο και κάπου $127,500 στο σύνολο. Με το Ichimei (2011) του Takashi Miike να προβάλλεται αύριο διαγωνιζόμενο στις Κάνες, οι 13 Assassins (2010) του από τη Βενετία μάζεψαν $43,000 σε 4 τοποθεσίες, ενώ το πολυσυζητημένο Atlas Shrugged: Part I (2011) έβαλε οριστικά ταφόπλακα στον ταμειακό πάτο του, με $791 μέσο όρο εισπράξεων στα 158 θέατρα που το παίζουν ακόμα, αν και μπορείς να είσαι σίγουρος πως οι πυροβολημένοι ρεπουμπλικάνοι συνεχίζουν να.. πανηγυρίζουν για τις επίδόσεις του, όπως παρανοϊκά κάνουν για κάτι βδομάδες.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.