Fast Five (2011)

Μαχητές των Δρόμων: Ληστεία στο Ρίο
Fast Five, Poster

Σκηνοθεσία: Justin Lin
Σενάριο: Chris Morgan
Παίζουν: Vin Diesel, Paul Walker, Dwayne Johnson


Δες/Κρύψε το trailer

Οι γνωστοί σου αμαξοκλέφτες αποφασίζουν να ξαλαφρώσουν τον αρχιμαφιόζο του Ρίο, την ίδια ώρα που η ελίτ των αμερικάνικων υπηρεσιών κεφαλοκυνηγητού, διαλύει ό,τι βρει μπροστά της για να τους μπαγλαρώσει.Fast Five, PhotographΛίγα πράγματα μπορούν να συγκριθούν με την κινηματογραφική απόλαυση της έντασης που προσφέρει ένα καλοστημένο heist movie και ο Justin Lin με τον γραφιά του δείχνουν ότι το έχουν υπόψιν τους, παίρνοντας τα αυθεντικά εξαρτήματα πάνω στα οποία στήθηκε το σαρωτικό franchise αμαξοπορνό πριν μια δεκαετία ακριβώς, και τα οποία το ανέστησαν απ’ τον εκφυλισμό του πρόπερσι, για να τα βάλει φέτος σε ένα εντελώς διαφορετικό σασί. Πάρε το Fast & Furious (2009), βγάλ' του σχεδόν ό,τι έχει να κάνει με αμάξια, ρίχτου λίγο από Ocean’s Eleven (2001) χωρίς τα φλώρικα κοστούμια, μπόλικο από The Italian Job (2003) σε αρώματα και λουλούδια, και κράτα την ουσία της μυθολογίας σου, με παραφουσκωμένα δείγματα των δυνατοτήτων της επιστήμης των ορμονών να χτυπιούνται σε no-brainer πλοκή για τους ελεύθερους κι ωραίους παρανόμους, που ζουν το αμερικάνικο όνειρο σα να υπάρχει ακόμα Άγρια Δύση, ενώ την ίδια ώρα τους κυνηγάει το σύστημα της χώρας τους για να τους σβήσει. Έχοντας σαφή εικόνα της μετάλλαξης στην οποία προσπαθεί να υποβάλλει το franchise του, ο Justin Lin σε καλοδέχεται με σκηνή υπερθεαματικού σμπαραλιάσματος των κανόνων της φυσικής, απ’ αυτές που σε πάνε πίσω στις απαρχές της σειράς, όμως όσο εσύ προσπαθείς να ξεπεράσεις το αδρεναλικό φιξάκι της αρχής, σου κατεβάζει ταχύτητα για να σε ταξιδέψει σε πιο εγκεφαλικής κατανάλωσης στροφές πλοκής, απλώνοντας στην ταινία του ένα άρωμα φαρ ουέστ, με την ηθική του παρανόμου και τις οικογενειακές αρχές, να δίνουν ιδέα τρίτης διάστασης σε χαρακτήρες που ξεφεύγουν απ’ τις σαπουνοπερετικές τους απαρχές. Και πάνω που σ’ έχουν νανουρίσει οι στρωτές του διαδρομές, σου πετάει ένα ριφιφί που αφήνει πίσω του το Ριο σε ερείπια, και μολονότι μπορεί να μην πiάνει τις τεστοστερονικές εκρήξεις της προηγούμενης ταινίας, ξεπερνά όλη τη σειρά σε επίπεδο φιλοδοξίας, και πάει και το σύμπαν της ένα βήμα παραπέρα.



Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00

ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΑΙΓΛΗ 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 18.25/ 20.45/ 23.00

ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ
ΑΙΘΟΥΣΑ 10 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 18.20/ 21.00/ 23.40, Σάβ., Κυρ. & 13.00/ 15.40
ΑΙΘΟΥΣΑ 11 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 21.00/ 23.40, Πέμ.-Κυρ. & 18.20

VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
ΑΙΘΟΥΣΑ 5 VILLAGE CINEMA ING
Πέμ., Δευτ., Τετ.: 13.45/ 16.30/ 19.30/ 22.15/ 01.00, Παρ. 16.30/ 19.30/ 22.15/ 01.00, Σάβ., Κυρ. 11.00/ 13.45/ 16.30/ 19.30/ 22.15/ 01.00, Τρ. 13.45/ 22.15/ 01.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 6 VILLAGE CINEMA ING
Πέμ.-Δευτ., Τετ.: 19.30/ 22.15, Τρ. 22.15
ΑΙΘΟΥΣΑ 7 MAX SCREEN
Πέμ.-Τετ.: 15.30/ 18.30/ 21.30/ 00.30, Σάβ., Κυρ. & 12.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.45/ 23.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Πέμ.-Τετ.: 14.30/ 17.15/ 20.00/ 22.45, Σάβ., Κυρ. & 11.45
ΑΙΘΟΥΣΑ 13 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Πέμ.-Τετ.: 20.00/ 22.45, Σάβ., Κυρ. & 17.15

ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Ν. ΙΩΝΙΑ - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.20/ 20.40/ 23.00

ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 18.40/ 21.20/ 00.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέμ.-Τετ.: 17.20/ 20.00/ 22.40

STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 23.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 22.00, Σάβ., Κυρ. & 13.00/ 16.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέμ.-Τετ.: 16.30/ 19.30/ 22.30, Σάβ., Κυρ. & 13.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 21.00/ 00.00, Σάβ., Κυρ. & 12.00/ 15.00

VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1 (DOLBY SRD)
Πέμ.-Τετ.: 17.40/ 20.20/ 23.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 5 (DOLBY SRD)
Πέμ.-Τετ.: 18.50/ 21.30/ 00.10

NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ 3D
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 17.20/ 20.00/ 22.40
ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Πέμ.-Τετ.: 18.40/ 21.20/ 00.00, Σάβ., Κυρ. & 16.00

VILLAGE CINEMAS ATHENS METRO MALL - AG.DIMITRIOS
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.40/ 21.20/ 00.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 11.40/ 14.20/ 17.00/ 19.40/ 22.20/ 01.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Πέμ.-Τετ.: 22.20, Σάβ., Κυρ. & 19.40

ΤΑΥΡΟΣ - ΚΑΛΛΙΘΕΑ
ΕΤΟΥΑΛ
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00

VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Σάβ., Κυρ.: 12.20/ 14.50/ 17.20
ΑΙΘΟΥΣΑ 3 CINEMA ING
Σάβ., Κυρ.: 11.30/ 14.00/ 16.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέμ., Δευτ., Τρ., Τετ.: 17.30/ 20.00/ 22.30, Παρ. 17.30/ 20.00/ 22.30/ 01.00, Σάβ. 20.00/ 22.30/ 01.00, Κυρ. 20.00/ 22.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 7 Vmax
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 21.45/ 00.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 8 GOLD GLASS
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.45/ 23.30

Ν. ΚΟΣΜΟΣ - ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΣΠΟΡΤΙΓΚ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.20/ 20.40/ 23.00

ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 18.20/ 21.00/ 23.40, Σάβ., Κυρ. & 15.40, Κυρ. & 12.50
ΑΙΘΟΥΣΑ 2 (DTS)
Πέμ.-Τετ.: 21.00/ 23.40, Πέμ.-Κυρ. & 18.20

VILLAGE SHOPPING AND MORE
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέμ.-Τετ.: 15.45/ 18.30/ 21.15/ 00.00, Σάβ., Κυρ. & 13.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 11
Πέμ.-Τετ.: 16.30/ 19.15/ 22.00/ 00.45, Σάβ., Κυρ. & 11.00/ 13.45
ΑΙΘΟΥΣΑ 13
Πέμ.-Τετ.: 19.45/ 22.30/ 01.15
ΑΙΘΟΥΣΑ 14
Πέμ.-Τετ.: 17.30/ 20.15/ 23.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 15
Πέμ.-Τετ.: 15.00/ 18.00/ 20.45/ 23.30, Σάβ., Κυρ. & 12.15
ΑΙΘΟΥΣΑ 20
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 21.45/ 00.30

ΙΛΙΟΝ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΧΑΪΔΑΡΙ
ΑΝΟΙΞΗ (ΔΗΜ. ΚΙΝ/ΦΟΣ) 2+1
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00

CINE CITY ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00

STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.20/ 21.00/ 23.50, Σάβ., Κυρ. & 13.00/ 15.40
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 17.00/ 19.40/ 22.30, Σάβ., Κυρ. & 11.40/ 14.20
ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Πέμ.-Τετ.: 17.30/ 20.10/ 23.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέμ.-Τετ.: 21.30, Παρ., Σάβ. & 00.20

ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00

ΠΕΙΡΑΙΑΣ & ΠΕΡΙΧΩΡΑ
ΖΕΑ
Πέμ.-Τετ.: 17.40/ 20.10/ 22.30

4 Responses so far.

  1. verbal said

    Μπροστάρηδες στα αστέρια των Μαζών είναι αυτή τη βδομάδα οι κλεφταμαξάδες του Fast Five [3/5] που στήνουν ληστεία αλά ιταλικά στο Ρίο, κι απο πίσω τους ακολουθεί ο γκάνγκστερ με το αγγελικό πρόσωπο του Brighton Rock [2.5/5], ενώ στα ίδια επίπεδα Μαζο-αποδοχής κινείται και το Pieds Nus sur les Limaces [2.5/5] για το οποίο τα'χαμε πει πριν ένα μήνα, όταν προβαλόταν στο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου. Λίγο πιο κάτω, ο Álex de la Iglesia προσπαθεί να αποβάλει τις αναμνήσεις του απ' την περίοδο του Franco στην Ισπανία με τον γκροτέσκ μεταμοντέρνο αχταρμά του Balada Triste de Trompeta [2/5], ενώ το ετερόκλητο κι ατσούμπαλο Chalet Girl [2/5] περιμένει ν' αρπάξει ότι περισσεύει απ' τις διψασμένες για γκομεντί. Τις κυκλοφορίες της εβδομάδας συμπληρώνουν σε μία αίθουσα το απαιτητικά μινιμαλιστικό υπαρξιακό Chongqing Blues με ναυτικό που επιστρέφει στο λιμάνι του και ψάχνει το εαυτό του σε αναζήτηση της χαμένης του οικογένειας, και σε άλλη μία η επανέκδοση του Αληθινού Φασισμού (1965), δίωρο ιστορικό ντοκιμαντέρ για την άνοδο την κυριαρχία και την ήττα του ναζισμού στη Γερμανία, απ' την σοσιαλιστική σκοπιά του Σοβιετικού Mikhail Romm.

  2. Xristoforos Drosos said

    στο πρωτο ποσο θα εβαζες φιλτατε?

  3. verbal said

    Τόσα χρόνια μετά, μάλλον θα έπρεπε να το ξαναδώ για να σου απαντήσω.

  4. verbal said

    Επιτέλους ένα πραγματικά μεγάλο άνοιγμα, και μάλιστα το δεύτερο καλύτερο της χρονιάς έκανε το Fast Five, που με 93,4 χιλ εισιτήρια από 80 οθόνες μπήκε με χειροφρενιές στην κορυφή των ταμείων. Με εξαιρετική αναλογία εισιτηρίων ανά οθόνη, και άνοιγμα σχεδόν διπλάσιο απ' τα 58 χιλ εισιτήρια του Fast & Furious (2009), το Fast Five έμπασε σπινιάροντας το ντόπιο box office στην καλοκαιρινή του σαιζόν, μαζεύοντας πάνω απ' το 50% των 176,4 χιλ εισιτηρίων που έκοψαν όλες οι καινούριες ταινίες μαζί, στην καλύτερη επίδοση τετραημέρου απ' τα τέλη του Γενάρη μέχρι σήμερα.

    Έχοντας πετάξει τον ανταγωνισμό εκτός γηπέδου, οι αμαξοκλέφτες του Fast Five ήταν και οι μόνοι από τους καινούριους που έκλεισαν θέση στη δεκάδα του box office, και σε τεράστια απόσταση μάλιστα από τον Thor, που έκλεισε το δεκαήμερό του στα 96 χιλ εισιτήρια, αλλά με σημαντική καθίζηση τετραημέρου της τάξης του 60%. Το Red Riding Hood κρατήθηκε κάπως καλύτερα κι ανέβασε το σύνολό του στα 79 χιλ με πτώση 38% στο δεύτερο τετραήμερο, σε μια βδομάδα που το πινακάκι κράτησε χώρο κυρίως για παλιότερους τίτλους όπως το Rio (8,4 χιλ από 65 αίθουσες, -28% στο τετραήμερο), και το Source Code (4,7 χιλ από 21 αίθουσες -48%), ενώ η τρισδιάστατη Pina του Wim Wenders συνέχισε την καλή της συσπείρωση με 3,7 χιλ από 5 οθόνες (-20% στο τετραήμερο). Σ' αυτήν την πρώτη εβδομάδα του Μαγιού, οι εφηβικές κάψες της Κοκκινοσκουφίτσας βγήκαν ταιριαστά στην κορυφή των ευκίνητων με 12% άνοδο σε σχέση με το άνοιγμα (42 χιλ καινούρια εισιτήρια), η Pina κράτησε την πτώση εβδομάδα της στο συμπαθές 17% (5,2 χιλ εισιτήρια), ενώ αντίστοιχο κράτημα πέτυχε και το Never Let me Go (3.2 χιλ εισιτήρια) παρά το γνωστό πρόβλημα της αυτοδιάθεσης της ταινίας. Ο Thor δεν κατάφερε ούτε το άνοιγμά του να πιάσει, σημειώνοντας πτώση κατά 12% (41,2 χιλ), ενώ το Scream 4 συνέχισε την κατρακύλα του με βουτιά κατά 43%.

    Ελλείψει ιδιαίτερου ανταγωνισμού, το Fast Five θα κληθεί να κρατήσει ψηλά τα ταμεία και το ερχόμενο τετραήμερο, με μόνο αντίπαλο το Insidious που προσφέρεται να καλύψει το κενό στον σοβαρό τρόμο, ορφανό απ' τις μέρες του The Rite. Επόμενο peak στα ταμεία αναμένεται πλέον στα μέσα του μήνα, όταν βγουν να κουρσέψουν εισιτήρια οι τέταρτοι Πειρατές της Καραϊβικής.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.