Hangover ξανασημαδεύει γενιές

Δυο χρόνια αφότου το Hangover (2009) ξεπέρασε και τυπικά τον απολογισμό του Μπάτσου του Μπέβερλι Χιλς (1984) και καταγράφτηκε σαν η μεγαλύτερη ενήλικη κωμωδία των εποχών, το Hangover Part II (2011) άνοιξε στην Αμερική τυπικά σαν η μεγαλύτερη κωμωδία των εποχών και ουσιαστικά σαν η δεύτερη μεγαλύτερη ενήλικη ταινία ποτέ. Η απίθανη αντροπαρέα της Warner μαζεύει κάπου $86.5 εκατομμύρια δολάρια το σαββατοκύριακο σύμφωνα με τους υπολογισμούς του στούντιο, αλλά είχε ανοίξει από τη Πέμπτη με καμιά τριανταριά μύρια επιπλέον, και θα προσθέσει καμιά εικοσαριά ακόμα σήμερα, τελευταία Δευτέρα του Μάη και Memorial Day για τις Πολιτείες.

Οχτώ χρόνια νωρίτερα, και τις ίδιες περίπου ημερομηνίες, το Matrix Reloaded (2003), μεγαλύτερη R-rated ταινία στο σχετικό πινακάκι, είχε κάνει παρόμοια ταμειακή πορεία, με $91.8Μ το τριήμερο και $144.4Μ στον απολογισμό του πενθημέρου. Αν πιάσεις τις ενήλικες κωμωδίες, το Sex and the City 2 (2010), αν μπορείς να το πεις ενήλικη και αν μπορείς να το πεις κωμωδία όταν δεν μπορείς να το πεις καν ταινία, έκανε πέρσι $31Μ και $51Μ, ακριβώς τις μέρες του Memorial Day weekend, εξαντλώντας θεωρητικά τις δυνατότητες του είδους, και απευθυνόμενο σε κοινό που αγοράζει πιο εύκολα. Πιο πετυχημένη κωμωδία στην Αμερική ήταν μέχρι προχτές το Austin Powers in Goldmember (2002) των $73.1 εκατομμυρίων ανοίγματος, και κατά σύμπτωση πρέπει να πας πάλι σε τελευταία βδομάδα του Μαΐου και στο Bruce Almighty (2003) που ξεκίνησε με $67.9Μ, για να βρεις κάπως παρόμοια μεγέθη, αφού το είδος δε κάνει πια τρελές μπλοκμπαστερικές επιδόσεις. Άμα πας μέχρι τη προηγούμενη βδομάδα βρίσκεις εκεί τους τέταρτους Πειρατές της Καραϊβικής να έχουν μαζέψει $90.1Μ το τριήμερο, ποσό που προφανώς εύκολα θα μπορούσε να είχε ξεπεράσει η Warner αν δεν άπλωνε το δεύτερο Hangover σε περισσότερες μέρες. Το R-rated δε πουλάει, οι κωμωδίες δε πουλάνε, το φιλμ δεν είναι καν.. τρισδιάστατο, αλλά οι χαρακτήρες του είναι πιο αγαπημένοι και από τον Jack Sparrow αυτή τη περίοδο στην Αμερική λοιπόν, οπότε μην απορείς άμα πετύχεις σε καμιά αφίσα σε καμιά γωνία τον Zach Galifianakis να κοιτάει τον ουρανό με φουστανέλες, μέχρι τη Πέμπτη που το Hangover Part II παίρνει σειρά και στις ελληνικές αίθουσες.



6 Responses so far.

  1. Anonymous said

    Λογικό και αναμενόμενο. Όταν η πρώτη ταινία λατρεύεται απ το σύμπαν και σαρώνει ενώ κάνεις δεν την πολυπερίμενε, η 2η δεν θα αφήσει τίποτα όρθιο τουλάχιστον στο ξεκίνημα της ακόμα κ αν δεν είναι εξίσου καλή βλ.Shrek, Πειρατές κτλ.

    giorgos

  2. cheaptalk said

    Το Hangover II είχε μαζέψει $10 μύρια μόνο από τις μεταμεσονύχτιες προβολές της Τετάρτης (ξημερώματα Πέμπτης), και πάει για $135Μ στο σύνολο αν δε μπόρεσες να προσθέσεις τα χοντρικά 85 (του τριήμερου), τα 30 (της Πέμπτης) και τα 20 (τα σημερινά). Και χοντρικά οι επιδόσεις της παραγωγής είναι το ίδιο.. απόκοσμες με αυτές του Matrix II, και περισσότερο. Το Part I είχε ξεκινήσει με $45Μ, ποσό πρακτικά massive για τα δεδομένα της εποχής και του είδους, αν τότε ξεστόμιζες τα νούμερα που θα κάνει το ΙΙ, θα σε κλείνανε μέσα μαζί τα κοτόπουλα και τις μαϊμούδες σου :p

  3. cheaptalk said

    Για το από πάνω σχόλιο που τώρα το είδα, προσθέτω ότι στις κωμωδίες, ούτε η σικιουελίτιδα είναι γενικά δεδομένη, το σημειώνει και το Box Office Mojo στη σχετική αναφορά. Το franchise έχει.. μαγική φόρμουλα που τη διατήρησε και στο Part II, οι κριτικές στις Ντομάτες δε φαίνονται τόσο καλές εξαιτίας αυτής της επανάληψης, αλλά τα περισσότερα γι' αυτό το θέμα λέω να τ' αφήσουμε για τη Πέμπτη που θα βγει η ταινία στα μέρη μας.

  4. cheaptalk said

    Μάλλον αναμενόμενα, το CinemaScore της ταινίας ήταν A-, πράγμα που δεν αποκλείει να ξεπεράσει αυτή τα $300M στο σύνολο. Μάλλον όχι και τόσο αναμενόμενα, το 51% των θεατών ήταν γυναίκες σύμφωνα με τις μετρήσεις της Warner, πράγμα που σημαίνει ότι το Hangover ΙΙ θα είχε σοβαρές πιθανότητες να κόψει εισιτήρια επιπέδου Πειρατών ΙΙΙ (πάνω από $150M στο 5ήμερο), αν δεν είχε απέναντι τις Bridesmaids που συνεχίζουν εκπληκτική για τα μέτρα τους πορεία, πάνε για αρκετά πάνω από $20M στο 5ήμερο.

  5. Anonymous said

    Ναι όντως για κωμωδία είναι ανήκουστο τέτοιος πανικός στο πρώτο ΣΚ. Και οι Bridesmaids είναι βασικά το Hangover 1 σε μικρότερη κλίμακα. Άνοιγμα πάνω απ τις προσδοκίες, κριτικές και word of mouth στο Θεό και θα κόβει εισιτήρια όλο το καλοκαίρι.

    giorgos

  6. cheaptalk said

    Με τελική καταμέτρηση $86M στο τριήμερο, $103.4Μ στο τετραήμερο του Memorial Day, και $135M από τη Πέμπτη που άνοιξε, το Hangover Part II (2011) έκανε ένα σωρό εισπρακτικά ρεκόρ στην Αμερική τις μέρες που πέρασαν, τόσο εντυπωσιακά που δύσκολα μπορεί να τα καταρρίψει οτιδήποτε, εκτός από το Part III, τα χρόνια που έρχονται. Η μπεκροπαρέα άνοιξε και σε 40 άλλες χώρες, έκανε κι εκεί 3 φορές τον προηγούμενο λογαριασμό φτάνοντας κάπου $60M στο σύνολο, αλλά ψιλά μπροστά στο πλιάτσικο των τέταρτων Πειρατών που ξεπέρασαν με ρεκόρ ταχύτητας τα $600 μύρια παγκόσμια, έχοντας ανοίξει στο 100% των αγορών τους.

    Πίσω στην Αμερική, το Kung Fu Panda 2 (2011), παρόλο που αυτή τη στιγμή μοιάζει σίγουρο ποντάρισμα να στερήσει φέτος το Oscar κινούμενου από τη Pixar, δεν εντυπωσίασε ανάλογα και στα ταμεία, συγκεντρώνοντας $66.7Μ στο πενθήμερο. Το σίκουελ έπιασε στο τετραήμερο τα $60M που το πρωτότυπο έβγαλε σε τριήμερο, αλλά τα σχολεία κάπου τώρα κλείνουν στην Αμερική, και τα κινούμενα ήταν σε υπερπροσφορά τους προηγούμενους μήνες, και κυριότερα η ταινία πήρε CinemaScore A/A+ στον έλεγχο, οπότε πάει συνολικά για 4x το άνοιγμά της, μέχρι τον επόμενο μήνα που ανάβουν μηχανές τα Cars 2 (2011). Μετά το σαββατοκύριακο της διαπλανητικής αυτοκρατορίας τους, οι Πειρατές Part IV δεν είχανε και πολύ καλά κρατήματα στη χώρα τους (-55.8%) αλλά κράτησαν τη τρίτη θέση στο πινακάκι του μποξόφη, οι Bridesmaids (2011) συνέχισαν το ταμειακό τους πάρτι (+20.7M στο τετραήμερο), και το υποσημειωτικά αξιοπερίεργο της βδομάδας το πρόσθεσε το Midnight in Paris (2011) που μάζεψε $2.56 εκατομμύρια από 58 μόνο τοποθεσίες.

    Στα ανεξάρτητα, το Δέντρο της Ζωής (2011) κάθε άλλο παρά διχασμένες κριτικές πήρε στη χώρα του (88% στο ντοματόμετρο), και έκανε sold out και στις τέσσερις (4) ολάκερες τοποθεσίες που το ξεκίνησε η Fox Searchlight, αλλά παρολαυτά δεν έπιασε τους μέσους όρους που έπιασε το Paris τη προηγούμενη βδομάδα (και πλάκα πλάκα ούτε το 92% στις ντομάτες). Μυστήριο παραμένει αν αυτό συνέβη γιατί ο Woody Allen είναι περισσότερο ή λιγότερο ξεμωραμένος μισάνθρωπος από τον Terrence Malick, και οι Κάνες δεν αναμένεται να τοποθετηθούν πριν περάσουν μερικές δεκαετίες από το θάνατό τους (των Κανών ή των auteurs, μυστήριο κι αυτό, θα σε γελάσω).

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.