Hancock (2008): Παραπλανητικό trailer


Το ίδιο κρυφτούλι που παίζει η παραγωγή με τον τύπο, ακόμα κι αν πρόκειται για τους NY Times, συνεχίζει με το κοινό και το δεύτερο trailer του Hancock (2008), που απλά συνδυάζει το teaser με το "sneak peek" πριν το American Idol μια βδομάδα νωρίτερα και κυκλοφόρησε τη Παρασκευή στο Yahoo! Movies.

Με ιδιαίτερα προνομιακό slot ανοίγματος (αν σου λέει κάτι η 4η Ιουλίου) και τον μεγαλύτερο διαπλανητικό αστέρα σε ρόλο (έστω και έκπτωτου) θεού, προοπτική που κάνει ακόμα και γλυκιές ηλικωμένες σα την Anne Thompson να μουσκεύουν ανάμεσα στα πόδια, το φιλμ φαίνεται, τουλάχιστο σύμφωνα με τις τολμηρές (διάβαζε ψιλοκουφές) προβλέψεις σαν αυτή του EW, προορισμένο να ξεπεράσει σε εισπράξεις, ακόμα και το I Am Legend (2007), ανεβάζοντας οριστικά ένα σκαλοπάτι τις μέχρι τώρα πάγιες ($40-50 μύρια άνοιγμα, $140-180 κλείσιμο) μποξοφικές επιδόσεις των οχημάτων του Will Smith. Και ίσως, ευκολότερα, την ευνουχισμένη ασκοπιά του χριστουγεννιάτικου μπλοκμπάστερ, αν κρίνεις από τις, κατάτι πιο θετικές, ανταποκρίσεις του κοινού στις δοκιμαστικές προβολές. Προβολές που συνεχίζονται με μάλλον ξέφρενους ρυθμούς, στην προσπάθεια να βρεθεί η χρυσή ισορροπία ανάμεσα στα στοιχεία που βλέπεις στο βίντεο (που μάλλον αποκαλύπτει και σχεδόν όλες, ακόμα και τις όχι και τόσο καλογυρισμένες, σκηνές δράσης) και το καταδραματικό κομμάτι, με βιασμούς, διαφυλετικά, κερατούκλικα, κτλ. που αποτελούν και το μεγάλο αγγούρι για την προώθηση, όπως ξαναματάπαμε, και επιπλέον έχουν πάρει "ακατάλληλη" στάμπα από την MPAA δυο φορές ήδη. Και αν δε το κατάλαβες ακόμα, η μπίλια των κοψοραψιμάτων πολύ δύσκολα θα κάτσει σε κάτι δραματικά καλύτερο από τον Θρύλο, που μάλλον είναι και ο στόχος.


Previously on Movies for the Masses: Baghead (2008): Κουκουλοφόρο trailer

One Response so far.

  1. cheaptalk said

    Ο Hancock μάζεψε $62 εκατομμύρια το σαββατοκύριακο στην Αμερική και $104 συνολικά από τα ξημερώματα της Τετάρτης που βγήκε στις αίθουσες. Οριακά λοιπόν απέφυγε τον χαρακτηρισμό αποτυχία, παρόλο που συνέχισε το μπλοκμπαστερικό σερί του Will Smith, αφού θεωρητικά αν βγάλεις την 4η Ιουλίου βίντεο με τον μεγαλύτερο αστέρο του πλανήτη να σφίγγεται στη τουαλέτα, κάπου τόσο ($100Μ) είναι το κατώτατο όριο αναμενόμενων εισπράξεων. Και κάπου τέτοιες είναι και οι αναμενόμενες κριτικές (35% στο τοματόμετρο), όπως ξέρεις (και κανένας άλλος) από τον Δεκέμβρη. Μοναδική έκπληξη η ποιότητα του σεναρίου, μιας και η αρχική ήταν.. ακόμα πιο άθλια.

    Κατά τα άλλα, ο κατασυμπαθητικός WALL•E --που πάει στα σοβαρά για Όσκαρ ελλείψει αντιπάλου-- συνέχισε να κινείται λίγο κάτω από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της Pixar ($127Μ σύνολο), το Wanted συνέχισε το σερί με εκπληκτικά front-loaded εξόδους της Universal --πράγμα τελικά θετικό αφού το στούντιο φαίνεται να βρίσκει με τη μία το περιορισμένο κοινό των παραγωγών που σμπρώχνει-- πέφτοντας κατά 61% ενώ φαίνονταν να πηγαίνει για ακόμα πιο βαθιά, το Get Smart φτάνει οσονούπω τα $100 μύρια κάνοντας επιτέλους τον Steve Carell σουπερστάρ, και η Paramount φαίνεται αποφασισμένη να δώσει τον τίτλο του μπλοκμπάστερ του καλοκαιριού στον Indiana Jones ($306M) συντηρώντας τον σε διπλάσιες αίθουσες από τον Iron Man ($312M). Τουλάχιστο μέχρι την έλευση του Σκοτεινού Ιππότη που φαίνεται πια απόλυτα ικανός να διαλύσει τα "στενά" ($250Μ) όρια του κοινού-στόχου (το οποίο παραληρεί ήδη ασυγκράτητα, κάθε μέρα, όλη μέρα). Και κάτι ακόμα(!) σου ψήνει για ορεκτικό μέχρι τότε.

    Στην Ελλάδα η Mamma Mia γέμισε ακόμα και τα πιο ερειπωμένα θερινά με χαρούμενες γιαγιάδες και λοιπό κοινό κοινό, κόβοντας 131 χιλιάδες εισιτήρια και ανοίγοντας το δρόμο για πολλές παρόμοιου επιπέδου παραγωγές που αναμένεται να την ακολουθήσουν (και όχι μόνο αλλοδαπές, αν υπάρχει κανένας εγχώριος που να σκέφτεται γρήγορα). Φυσιολογικά, η άλλη παραγωγή που αποθέωνε την ελληνική ιδιοσυγκρασία (και θριάμβευε μέχρι τώρα), το Sex and the City, περιορίστηκε σε όσες δε βρήκαν θέση στη Meryl (για τους λόγους που φαντάζεσαι).

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.