Oscars® 2011: Οι υποψηφιότητες

The Oscars 2011, Poster 4

Σνομπάροντας για μια ακόμα φορά τον Christopher Nolan στη σκηνοθεσία, και προκρίνοντας αναπάντεχα τον Κυνόδοντα (2009) στη πεντάδα των ξενόγλωσσων, η ©AMPAS® ανακοίνωσε πριν λίγο τις υποψηφιότητες για τα 83α ετήσια βραβεία της. Με 12 ολόκληρες και αναμενόμενες υποψηφιότητες, τη κούρσα οδηγεί το King's Speech (2010), και ως πρωταγωνιστής του, ο Colin Firth έχει το πιο σίγουρο αγαλματάκι, παρόλο που το όνομά του παραλείφτηκε από την επίσημη λίστα στην επίσημη σελίδα της διοργάνωσης.

Με 10 υποψηφιότητες αλλά χωρίς καμία ελπίδα για κανένα μεγάλο βραβείο, το True Grit (2010) έβαλε στη σκηνοθετική πεντάδα τους αδερφούς Coen, αν και είχαν αγνοηθεί από τη DGA. Παρόλο που κέρδισε το βραβείο των παραγωγών το Σάββατο, το Waiting for 'Superman' (2010) δεν είναι καν στη πεντάδα των ντοκιμαντέρ.




Best motion picture of the year
Black Swan (Fox Searchlight)
The Fighter (Paramount)
Inception (Warner Bros.)
The Kids Are All Right (Focus Features)
The King's Speech (The Weinstein Company)
127 Hours (Fox Searchlight)
The Social Network (Sony Pictures Releasing)
Toy Story 3 (Walt Disney)
True Grit (Paramount)
Winter's Bone (Roadside Attractions)

Performance by an actor in a leading role
Javier Bardem in "Biutiful" (Roadside Attractions)
Jeff Bridges in "True Grit" (Paramount)
Jesse Eisenberg in "The Social Network" (Sony Pictures Releasing)
Colin Firth in "The King's Speech" (The Weinstein Company)
James Franco in "127 Hours" (Fox Searchlight)

Performance by an actor in a supporting role
Christian Bale in "The Fighter" (Paramount)
John Hawkes in "Winter's Bone" (Roadside Attractions)
Jeremy Renner in "The Town" (Warner Bros.)
Mark Ruffalo in "The Kids Are All Right" (Focus Features)
Geoffrey Rush in "The King's Speech" (The Weinstein Company)

Performance by an actress in a leading role
Annette Bening in "The Kids Are All Right" (Focus Features)
Nicole Kidman in "Rabbit Hole" (Lionsgate)
Jennifer Lawrence in "Winter's Bone" (Roadside Attractions)
Natalie Portman in "Black Swan" (Fox Searchlight)
Michelle Williams in "Blue Valentine" (The Weinstein Company)

Performance by an actress in a supporting role
Amy Adams in "The Fighter" (Paramount)
Helena Bonham Carter in "The King's Speech" (The Weinstein Company)
Melissa Leo in "The Fighter" (Paramount)
Hailee Steinfeld in "True Grit" (Paramount)
Jacki Weaver in "Animal Kingdom" (Sony Pictures Classics)

Best animated feature film of the year
How to Train Your Dragon (Paramount) Chris Sanders and Dean DeBlois
The Illusionist (Sony Pictures Classics) Sylvain Chomet
Toy Story 3 (Walt Disney) Lee Unkrich

Δες/Κρύψε τις υπόλοιπες υποψηφιότητες

Art Direction
Alice in Wonderland (Walt Disney)
Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 (Warner Bros.)
Inception (Warner Bros.)
The King's Speech (Paramount)
True Grit (Paramount)

Achievement in Cinematography
Black Swan (Fox Searchlight) Matthew Libatique
Inception (Warner Bros.) Wally Pfister
The King's Speech (The Weinstein Company) Danny Cohen
The Social Network (Sony Pictures Releasing) Jeff Cronenweth
True Grit (Paramount) Roger Deakins

Achievement in costume design
Alice in Wonderland (Walt Disney) Colleen Atwood
I Am Love (Magnolia Pictures) Antonella Cannarozzi
The King's Speech (The Weinstein Company) Jenny Beavan
The Tempest (Miramax) Sandy Powell
True Grit (Paramount) Mary Zophres

Achievement in directing
Black Swan (Fox Searchlight), Darren Aronofsky
The Fighter (Paramount), David O. Russell
The King's Speech (The Weinstein Company), Tom Hooper
The Social Network (Sony Pictures Releasing), David Fincher
True Grit (Paramount), Joel Coen and Ethan Coen

Best Documentary Feature
Exit through the Gift Shop (Producers Distribution Agency) Banksy and Jaimie D'Cruz
Gasland Josh Fox and Trish Adlesic
Inside Job (Sony Pictures Classics) Charles Ferguson and Audrey Marrs
Restrepo (National Geographic Entertainment) Tim Hetherington and Sebastian Junger
Waste Land Lucy Walker and Angus Aynsley (Arthouse Films)

Best documentary short subject
Killing in the Name
Poster Girl
Strangers No More
Sun Come Up
The Warriors of Qiugang

Achievement in film editing
Black Swan (Fox Searchlight) Andrew Weisblum
The Fighter Paramount Pamela Martin
The King's Speech (The Weinstein Company) Tariq Anwar
127 Hours (Fox Searchlight) Jon Harris
The Social Network (Sony Pictures Releasing) Angus Wall and Kirk Baxter

Best foreign language film of the year
Biutiful (Mexico)
Dogtooth (Greece)
In a Better World (Denmark)
Incendies (Canada)
Outside the Law (Algeria)

Achievement in makeup
Achievement in makeup (Sony Pictures Classics)
The Way Back (Newmarket Films in association with Wrekin Hill Entertainment and Image Entertainment)
The Wolfman (Universal)

Achievement in music written for motion pictures (Original score)
How to Train Your Dragon (Paramount) John Powell
Inception (Warner Bros.) Hans Zimmer
The King's Speech (The Weinstein Company) Alexandre Desplat
127 Hours (Fox Searchlight) A.R. Rahman
The Social Network (Sony Pictures Releasing) Trent Reznor and Atticus Ross

Achievement in music written for motion pictures (Original song)
Coming Home from Country Strong (Sony Pictures Releasing (Screen Gems))
I See the Light from Tangled (Walt Disney)
If I Rise from 127 Hours (Fox Searchlight)
We Belong Together from Toy Story 3 (Walt Disney)

Best animated short film
Day & Night (Walt Disney)
The Gruffalo
Let's Pollute
The Lost Thing (Nick Batzias for Madman Entertainment)
Madagascar, a Journey Diary

Best live action short film
The Confession (National Film and Television School)
The Crush (Network Ireland Television)
God of Love
Na Wewe (Premium Films)
Wish 143

Achievement in sound editing
Inception (Warner Bros.)
Toy Story 3 (Walt Disney)
Tron: Legacy (Walt Disney)
True Grit (Paramount)
Unstoppable (20th Century Fox)

Achievement in sound mixing
Inception (Warner Bros.)
The King's Speech (The Weinstein Company)
Salt (Sony Pictures Releasing)
The Social Network (Sony Pictures Releasing)
True Grit (Paramount)

Achievement in visual effects
Alice in Wonderland (Walt Disney)
Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 (Warner Bros.)
Hereafter (Warner Bros.)
Inception (Warner Bros.)
Iron Man 2 (Paramount and Marvel Entertainment, Distributed by Paramount)

Adapted screenplay
127 Hours (Fox Searchlight), Screenplay by Danny Boyle & Simon Beaufoy
The Social Network (Sony Pictures Releasing), Screenplay by Aaron Sorkin
Toy Story 3 (Walt Disney), Screenplay by Michael Arndt. Story by John Lasseter, Andrew Stanton and Lee Unkrich
True Grit (Paramount), Written for the screen by Joel Coen & Ethan Coen
Winter's Bone (Roadside Attractions), Adapted for the screen by Debra Granik & Anne Rosellini

Original screenplay
Another Year (Sony Pictures Classics), Written by Mike Leigh
The Fighter (Paramount), Screenplay by Scott Silver and Paul Tamasy & Eric Johnson. Story by Keith Dorrington & Paul Tamasy & Eric Johnson
Inception (Warner Bros.), Written by Christopher Nolan
The Kids Are All Right (Focus Features), Written by Lisa Cholodenko & Stuart Blumberg
The King's Speech (The Weinstein Company), Screenplay by David Seidler


21 Responses so far.

  1. cheaptalk said

    Το θέμα είναι.. υπό κατασκευή αλλά, όπως κάθε χρόνο, δε πρόκειται να λέει και πολλά ακόμα και όταν ολοκληρωθεί. Τα περισσότερα θα ακολουθήσουν στα σχόλια από κάτω.

  2. verbal said

    [...]Talking to Cineuropa, the film’s producer, Yorgos Tsourgiannis calls it "the completion of a very successful run and one that gives an overwhelming sense of approval and recognition of the work firstly for the director, but also for the whole team".

    He goes on to say that "what the film has accomplished is remarkable, it has touched a wide array of very different groups of viewers and critics around the world and this climax crowns what has felt like warm and joyous acceptance of the director and his team’s efforts."

    Dogtooth’s inclusion in the category’s shortlist late last week was in itself a victory for the film, as "I personally thought of it as a highly difficult thing to accomplish," Tsourgiannis admits. He goes on to say "I personally don’t think Dogtooth is the kind of film the Academy has a taste for, but we managed to get the nomination, so obviously anything's possible."

  3. cheaptalk said

    Το σνομπάρισμα του Inception τόσο στη σκηνοθεσία όσο και στο μοντάζ (όπου φιγουράρουν οι 127 Hours), κάνει αδύνατο το να διακρίνεις τη παραδοσιακή οσκαρική "πεντάδα" φέτος. Οι τέσσερις πιο αγαπημένες ταινίες της Ακαδημίας είναι καθαρές πάντως, ανεξάρτητα από τον αριθμό των υποψηφιοτήτων τους: King's Speech, The Social Network, The Fighter, και Black Swan.

    Το Black Swan εκπληκτικά δεν πήρε υποψηφιότητες σε κατηγορίες που του ταίριαζαν (καλλιτεχνική διεύθυνση, κουστούμια) και έτσι μοιάζει απίθανο κι αυτό για καλύτερη ταινία. Μαζί βέβαια με το True Grit, που ταινιάρα είναι, και παπούδια μπορεί να συγκινήσει (όπως έδειξαν οι τόσες υποψηφιότητές του, κάπως κόντρα σε ότι είχε προηγηθεί σε κριτικούς, συντεχνίες, και κάτι show της πλάκας) αλλά υστερεί και στα δυο σε σχέση με το King's Speech. Ελάχιστες ελπίδες, έχει και ο Fighter που θα τις αύξανε μόνο αν κατάφερνε να βάλει τον Mark Wahlberg στη πεντάδα Α' Αντρικού.

    Στη λίστα των συνολικών υποψηφιοτήτων, εκτός από King's Speech και True Grit, σημαντική παρουσία έχουν Inception (8), The Social Network (8), The Fighter (7), 127 Hours (6), Black Swan (5), Toy Story 3 (5), The Kids Are All Right (4), Winter's Bone (4).

  4. cheaptalk said

    Μόνο και μόνο για να.. τσαντιστώ, συμπληρώνω και το αυτονόητο: το Inception δεν θα ήταν υποψήφιο για καλύτερη ταινία αν ίσχυε ακόμα η πεντάδα, και οι πιθανότητές του για αγαλματάκι είναι 273,15 βαθμούς κάτω από το μηδέν.

  5. Ody said

    Περιέργως τον Κυνόδοντα οι αμερικανοί κριτικοί τον πρόσεξαν πάρα πολύ στο Φεστιβάλ του Τορόντο και λιγότερο στις Κάννες.
    Μακάρι να πιάσει το κόλπο και με το Attenberg,που παίζει στο Sundance (ντεμί κριτικές,ενώ το σύγκριναν και με τον...Κυνόδοδοντα)!

    Μια και είπα Sundance...που μπορώ να στοιχηματίσω για το φετινό νικητή του και τα επόμενα Όσκαρ;Βλέπω συνεχίζεται η παράδοση,να βγάλουμε και κανένα φράγκο...

  6. cheaptalk said

    Τεχνικά, το King's Speech δεν αξίζει φυσικά και τις 12 υποψηφιότητές του, μέχρι και για sound mixing ας πούμε. Είναι από πολύ μετρημένη ως μικρή παραγωγή, επίδειξη ταλέντου και αγάπης για τη τέχνη. Κανένας σοβαρός άνθρωπος δε περίμενε βέβαια κάτω από 10-11 υποψηφιότητες, ανεξάρτητα από κατηγορίες, κι αυτό γιατί τη ταινία τη λάτρεψαν όλοι σε κάθε γωνιά της βιομηχανίας.

    Απέναντι στο King's Speech, το Social Network δεν έχει και πολλές πιθανότητες, αλλά είναι ουσιαστικά το μοναδικό φιλμ που έχει πάντως. Η ταινία έρχεται από και απευθύνεται σε ανθρώπους που το παίζουν σχετικοί χωρίς να ξέρουν τη τύφλα τους, έχει μαζεμένο μίσος στα χολιγουντιανά σινάφια από το άθροισμα των βασικών συντελεστών της (Rudin, Fincher, Sorkin), το hype της καμπάνιας της Sony δε πολυμεταφέρθηκε στις ακαδημαϊκές προβολές, παρολαυτά δεν έχει πεθάνει κι εντελώς ακόμα.

  7. cheaptalk said

    Στα σνομπαρίσματα σε συγκεκριμένες κατηγορίες, αρκετά χοντρά ήταν και αυτά του TRON: Legacy στα εφέ και κάπως λιγότερο του Black Swan στο πρωτότυπο σενάριο.

  8. Anonymous said

    Συγγνωμη, υποψηφιο το Hereafter στα εφφε? Ο Χριστος και η Παναγια δηλαδη :P

  9. Bacchus said

    Αν και είμαι θαυμαστής του διαφημιστή/"αρχιτέκτονα" Κοσίνσκι (δηλ τον γνωρίζω πριν από το ΤΡΟΝ)εντούτοις είναι τουλάχιστον πονηρό που δεν είναι στα visual effects - θα έλεγα σκανδαλώδες γιατί η λέξη σνομπ υποδηλώνει αδιαφορία (κάτι που το αποκλείω) - σε μια ταινία που απ ότι βλέπω η Digital Domain τα έδωσε όλα και εξέλιξε απ ότι και εγώ πιστοποιώ σε πολύ σημαντικό βαθμό το virtual face. Τεχνική που οι ίδιοι είχαν απογειώσει στον Μπένγιαμιν του Φίντσερ.

    Συμπέρασμα: Θα έπρεπε να προταθεί μόνο και μόνο για τις ώρες rendering που έκαψαν τα κομπιουτέρια της Domain.

    Συμπέρασμα 2 (ψιλο-σπεκουλαριστό): Ο Μπένγιαμιν Μπάτον πήρε Όσκαρ με supervisorς τους Barba και Barron. Ενώ τώρα το δίδυμο έσπασε/δούλεψε σε ΤΡΟΝ και ΑΛΙΚΗ αντίστοιχα. Λες να το πάρει ξανά ο δεύτερος?

  10. cheaptalk said

    Ξεκινώντας από τα διαδικαστικά, η Ακαδημία είχε βγάλει μια λίστα με 7 ταινίες για να εξεταστεί από τα μέλη του τμήματος των εφέ. Σε αυτή περιλαμβάνονταν το Tron Legacy, ο Scott Pilgrim, και οι ταινίες της τελικής πεντάδας. Από τη λίστα τα μέλη επιλέγουν με βάση ένα φάκελο που υποβάλλει η κάθε παραγωγή και εξηγεί όλα τις τεχνικές καινοτομίες της, και ένα 15λεπτο κλιπ με τις τελικές σκηνές.

    Η δικιά μου εκτίμηση είναι ότι το Legacy δεν είχε να παρουσιάσει εξαιρετικές καινοτομίες, η τεχνολογία ήταν πραγματικά ώριμη για τη ταινία. Παραπέρα, τα εφέ είναι.. η ταινία, ολόκληρη στο κόσμο του Tron ξετυλίγεται, 15 λεπτά μπορεί και να μην είναι αρκετά για να εκτιμήσει κανένας το πόσο τελειοποίησε τη τέχνη της. Διαδικαστικά, η κάπως δίδυμη υποψηφιότητα Αλίκης / Legacy άφηνε γενικά περιθώρια για μια από τις δυο και μοίρασε ψήφους πιθανά. Και τέλος, είναι γνωστή η κομπλεξαρία των μελών της Ακαδημίας, δε κρίνουν ποτέ εντελώς τεχνικά ακόμα και στις υποψηφιότητες (όπου ψηφίζουν μόνο τα μέλη με τις αντίστοιχες εξειδικεύσεις), προτιμάνε κλασικές παπάρες τύπου Αλίκης από καμιά ταινία που να έχει σύγχρονη αισθητική και κοινό, το χουμε δει άπειρες φορές το έργο, ίσως και πιο έντονα στις τεχνικές κατηγορίες.

  11. cheaptalk said

    Για την ιστορία, οι ταινίες που μείνανε έξω από τη τελική δεκάδα, αν και συγκέντρωναν αρκετές πιθανότητες σε σημεία της κούρσας, με αυτή τη σειρά: The Town (που ήταν και στη δεκάδα των παραγωγών), Another Year (που μπήκε στις λίστες των σεναριογράφων αν και δεν έχει σενάριο, κατά το συνήθειο του Mike Leigh), Blue Valentine (που πλήρωσε γενικά την αφραγκία παύλα αδυναμία των Weinsteins να στηρίξουν πολλές παραγωγές), και Shutter Island (που έκανε καμπάνια για τα μάτια του κόσμου, απλά σα ταφόπλακα του θαψίματός του από τη Paramount).

  12. Anonymous said

    Μετά την ανακοίνωση των υποψηφιοτήτων για Όσκαρ και λόγω της επιτυχίας του ΚΥΝΟΔΟΝΤΑ, η ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ οφείλει να μεταδόσει ζωντανά τα βραβεία. Κάποιοι έχουν να περιμένουν μουντιάλ, κάποιοι eurovision, άλλοι έχουμε τα όσκαρ. (το ότι δεν έχω NOVA δεν έχει να κάνει...)

  13. J A said

    Κατ΄ αναλογία πάντα αλλά και πάλι ποτέ δεν ξέρεις πως θα εξελιχθεί στα χρόνια που έρχονται, μ΄αυτά που συμβαίνουν σε υποψηφιότητες και βραβεία, ο Christopher Nolan φαίνεται ότι θα έχει, την πορεία στα Oscars που είχαν o Kubrick και ο Hitchcock...Καθολική αποδοχή ως master του μέσου, πάπαλα από βραβεία...Μικρό το κακό, οι σινεφίλ ξέρουν....

  14. cheaptalk said

    Ψάχνοντας τα τελευταία χρόνια που είναι κι εύκολα γιατί υπήρχαν Μάζες, οι ταινίες με τις περισσότερες υποψηφιότητες ήταν:

    2005: Aviator (11)
    2006: Brokeback Mountain (8)
    2007: Dreamgirls (8)
    2008: No Country for Old Men, There Will Be Blood (8)
    2009: The Curious Case of Benjamin Button (13)
    2010: The Hurt Locker, Avatar (9)

    Αυτές οι χρονιές, στις οποίες η Ακαδημία έφτιαξε κι ένα trend να προτιμάει indies αντί για μεγάλες παραγωγές, αντέστρεψαν τη τάση να παίρνει το Όσκαρ η ταινία με τις περισσότερες υποψηφιότητες. Aviator, Benjamin Button και Avatar μάζεψαν υποψηφιότητες.. τιμητικά, for old times' sake, και τα λοιπά, όπως φάνηκε και στα βραβεία στη συνέχεια. Η περίπτωση Dreamgirls, χωρίς καν θέση στη μεγάλη πεντάδα, είναι και η πιο χαρακτηριστική.

    Όπως γράφω και παραπάνω όμως, το King's Speech δεν είναι μεγαλοπαραγωγή, τις υποψηφιότητες τις μάζεψε από.. αγάπη, και επιπλέον αυτή η αγάπη είναι και το πιο πανίσχυρο ατού σε μια κούρσα όπου συνήθως επικρατεί η ταινία που συγκεντρώνει τα λιγότερα μίση. Το σχόλιο στη θεία Nikki, κάτω από τη μη αναμενόμενη για κάποιους επικράτηση του King's Speech στα βραβεία της PGA, είναι και το πιο χαρακτηριστικό σε αυτή τη περίπτωση: "harvey, you bloated turd, we voted for the film, not you. Your a worthless douche and no one treats producers worse then you. We all count the days to your demise."

  15. cheaptalk said

    Όσο για τον Nolan, οι σινεφίλ έχουν φωνή την εποχή του διχτύου, ήδη κυκλοφορεί πολύ η ιδέα να γίνουν.. 10 και οι υποψηφιότητες για σκηνοθεσία, το πολύ πολύ να χρειαστεί να αρχίσουμε τις.. προσωπικές επισκέψεις στα σπίτια των παπούδων της Ακαδημίας :p

  16. cheaptalk said

    Ο Nolan είναι ήδη ο πιο πάλιουρας στις υποψηφιότητες της συντεχνίας των αμερικάνων σκηνοθετών, και έχει θαυμαστές μεγέθους Spielberg. Ο Σκοτεινός Ιππότης είναι η μεγαλύτερη ταινία του 21ου αιώνα και το Inception η μεγαλύτερη ταινία του 2010 για τους ανθρώπους που πραγματικά γράφουν πια τη κινηματογραφική ιστορία (αυτούς που βρίσκεις στο IMDb και στο Flixster ας πούμε). Ο κόσμος χωρίζεται σε όσους το καταλαβαίνουν, και σε όσους αδυνατούν.

    Αυτά, μπας και προλάβω κάνα ανούσιο σχόλιο για το θέμα στη συνέχεια :p

  17. Anonymous said

    10 οι υποψηφιοτητες και στην σκηνοθεσια ; Ειρωνευεσαι ή μιλας σοβαρα ; Δεν μπορω να καταλαβω ! Ναι,ο Νολαν αξιζε με τα χιλια να παρει μαι υποψηφιοτητα,αλλα ηδη η δεκαδα στις ταινιες απο περισυ απαξιωνει τον ιδιο τον θεσμο.Πολλες φορες η 5η ταινια ηταν ηδη "γεμισμα",ποσο μαλλον τωρα..κουτσοι,στραβοι,ολοι με μια υποψηφιοτητα για Οσκαρ !
    ΥΓ : δεν θα χορταινω να το λεω : μπραβο στον Λανθιμο και στον Κυνοδοντα ! Που ησασταν που μας ελεγες 2 μερες πριν οτι δεν παιρνουμε υποψηφιοτητα ? (χα !) .Ενστασεις εχω για την ταινια,και ισως καλυτερη ελληνικη της χρονιας να θεωρω την Στρελλα.Ακομα και αν δεν μ'αρεσε καθολου η ταινια,εχω αηδιασει με καποιους συμπατριωτες μου που καλουν μεχρι και τον Προεδρο της Δημοκρατια να παρεμβει επειδη αυτο το "αισχος" θα μας εκπορωσπησει στο εξωτερικο ! Μια ματια να δεις στα σχολια των αναγνωστων των Νεων ,θα δεις και θα φριξεις ...

  18. cheaptalk said

    Ο θεσμός απαξιώνεται άμα υπάρχει φτώχεια στη παραγωγή και κομπλεξαρία στις επιλογές.

    Φέτος μείνανε έξω από τη δεκάδα οι ταινίες που ανέφερα παραπάνω (και ακόμα περισσότερες που δεν είχαν οικονομική στήριξη για καμπανιες), προσωπικά δε θα τις έλεγα παραγεμίσματα αν είχανε μπει. Και τα πραγματικά παραγεμίσματα, τύπου Reader, προκύπτουν από τη νοοτροπία "προφύλαξης από την απαξίωση" που σημαίνει συντήρηση, τα ίδια με πέρσι, ψάχνουμε ταινίες που δε γυρνάει κανένας γιατί ο κόσμος προχωράει και η τέχνη ακόμα περισσότερο.

    Και την ευθανασία πάντως, δε την αποκλείω σαν επιλογή εναλλακτική της δεκάδας, το ξαναλέω :p

  19. cheaptalk said

    Για τον Κυνόδοντα, οι δηλώσεις των συντελεστών του τα λένε όλα, ότι έχει ελπίδες πίστευαν μόνο όσοι δε ξέρουν την Ακαδημία. Και αν θέλει κανένας να μας τη πει σε όλους εμάς τους άσχετους τελοσπάντων, ας μας εξηγήσει πώς βρέθηκε o Κυνόδοντας στη πεντάδα.

    Κι εγώ team Στρέλλα ήμουνα, ο Κυνόδοντας είναι από τις ταινίες όμως που όχι μόνο μπορείς να προτείνεις σε κάνα φίλο σου έξω να τη δει χωρίς να ντρέπεσαι, αλλά και χωρίς να κάθεσαι να του πολυ-εξηγείς, είναι πιο.. εύκολη ταινία κατά κάποιο τρόπο. Οι τύποι που διαμαρτύρονται στα ΝΕΑ είναι απλά γραφικοί, δε καταλαβαίνουν καν τι αφορά και τι εκπροσωπεί η ταινία. Για μένα εκνευριστικοί είναι όσοι έχουν τόσο εκ των υστέρων αποψάρα, και οι γνωστοί πατεράδες σε κάθε επιτυχία που μου σπάζανε τα νεύρα ήδη από τις Κάνες (τότε που έλεγα πως ότι κατάφεραν οι Έλληνες δημιουργοί το κατάφεραν μόνοι τους, ξεκαθαρίζω γιατί το λινκαρισμένο σχόλιο αναφέρει αρκετά πράγματα).

  20. cheaptalk said

    Για την ιστορία, σήμερα τα 5 δημοφιλέστερα θέματα στις Μάζες είναι τα 4 του Κυνόδοντα και αυτό εδώ.

  21. Anonymous said

    Μακάρι να διακριθεί ο Κυνόδοντας. Είναι εξαιρετικό φιλμ και τελειώς έξω από ότι μας είχαν συνηθήσει οι ελληνικές παραγωγές. Νομίζώ θα το προβάλει η Nova κάπου τώρα κοντά. Δύσκολη ταινία αλλά must see.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.