Harry Potter and the Deathly Hallows, Part I (2010)

Ο Χάρι Πότερ και οι Κλήροι του Θανάτου, Μέρος Α
Harry Potter and the Deathly Hallows, Poster

Σκηνοθεσία: David Yates
Σενάριο: Steve Kloves (από το βιβλίο της J. K. Rowling)
Παίζουν: Daniel Radcliffe, Rupert Grint, Emma Watson, κ.ά.


Δες/Κρύψε το trailer

Ο κάποτε μαθητευόμενος και τώρα δοκιμαζόμενος μάγος με τα σρογγυλά γυαλιά και το αστροπελέκι στο κούτελο, ετοιμάζεται για την τελική αναμέτρηση με την ενσάρκωση του κακού.Harry Potter and the Deathly Hallows, PhotographΚαι ετοιμάζεται και ετοιμάζεται και ετοιμάζεται, σ’ αυτό το πρώτο επεισόδιο του τελευταίου κεφαλαίου του πιο πετυχημένου franchise της γενιάς του, κεφάλαιο που κόπηκε στα δύο, λόγω του μεγέθους του βιβλίου που μεταφέρει, υποτίθεται, αλλά και των εισπράξεων που πρέπει να αποφέρει, όπως φαίνεται. Κι όπως είναι λογικό, η Warner θέλει να κάνει το κλείσιμο του έπους της, το πιο αποδοτικό στην ιστορία της σειράς, και κάθε ένας μοναδικός άνθρωπος στον πλανήτη, να πάει να το δει, ει δυνατόν πάνω από μια φορά. Οπότε με τη σιγουριά του μεγέθους των ακολούθων της σειράς, αλλά και των ισοπεδωτικών δυνατοτήτων της εταιρείας σε προώθηση, έστησε τη μεγαλύτερη καμπάνια που μπορούσε να στηθεί: έφτιαξε ένα διομισάωρο trailer του αληθινού φινάλε που θα ακολουθήσει τον ερχόμενο Ιούλη, και το πουλάει για κανονική ταινία σαν να μην υπάρχει αύριο.

Σα τεστ να δούμε πόσο πρόσεχες και τι θυμάσαι τώρα, απ’ τα κοντά δέκα χρόνια που μάθαινες ξόρκια στη σειρά, το πρώτο μέρος του Deathly Hallows είναι το πρώτο επεισόδιο της σειράς τόσο απαιτητικά δεμένο με τα προηγούμενα, για να βγάλεις άκρη με τα νήματα και τα στοιχεία που σου πετάει, και το πρώτο τόσο ξεκρέμαστο σαν storyline, αν βγάλεις απ’ την εξίσωση το επόμενο επεισόδιο, που θα 'ρθει να δώσει νόημα σε όλα τα καινούρια που σου τσαμπουνάει. Απομακρυσμένο απ’ τα περιοριστικά περιβάλλοντα του Hogwarts και των προγραμμάτων σπουδών του, και μεταφερμένο στην άγρια φύση του έξω κόσμου των μάγων, αλλά και του μέσα κόσμου των ηρώων του, το προτελευταίο σενάριο που βγάζει ο Steve Kloves απ’ τα λεξότουβλα της JK Rowling, θα περίμενες να εκμεταλλευτεί την νεόκοπη άνεση χώρου και χρόνου για να ρίξει μια ματιά παραπάνω στους ήρωές του και να τους δώσει εύρος και βαρύτητα κινηματογραφικής αυτάρκειας, όμως η εξέλιξη των χαρακτήρων παραμένει αναμενόμενα φορμουλαϊκή, όπως και η εξέλιξη της ιστορίας, κρατιέται σε ταχύτητα βαδιστική, και κουραστικά επαναληπτική στη γενικότερη εικόνα της, με την πλοκή να σε κρατάει σε μόνιμη αναμονή. Οπότε ο μόνος που βρίσκει χώρο να κάνει παιχνίδι, είναι ο David Yates, ο οποίος, μαθημένος πια στους περιοριστικούς κανόνες που προστατεύουν από την προσωπικότητα του δημιουργού, την αναγνωρισιμότητα του αποτελέσματος και την ενσωμάτωσή του στο σύνολο, καταφέρνει να αξιοποιήσει το βαθμό ευλυγισίας που του αφήνει η παραγωγή, για να αχνοδείξει μια πινελιά καλλιτεχνική και να δώσει στην ταινία τον πιο σκοτεινό τόνο που έχει δει η σειρά απ’ την εποχή του Αιχμάλωτου του Αζακαμπάν (2004), ώστε να απλώσει την ατμόσφαιρα μόνιμης και ξεκάθαρης απειλής, που απαιτούν οι περιστάσεις των τελευταίων πράξεων πριν τη μεγάλη σύγκρουση. Δοκιμάζει σκηνοθετικές τεχνικές που δεν θα περίμενες να δεις (με κάμερες στον ώμο και εικόνες που θα ζορίσουν τα ratings), εκμεταλλεύεται ευκαιρίες να ρίξει κλεφτές ματιές σε ενδιαφέρουσες υπόνοιες δραματικής υπόστασης κομματιών της ιστορίας, όπως οι μακαρθιστικές τακτικές του καινούριου Υπουργείου Μαγείας, ή οι γεύσεις προδοσίας σε σχέσεις εμπιστοσύνης που χτίστηκαν ως σκελετοί της ιστορίας, και στήνει πλάνα εντυπωσιακής γυαλάδας, σε σκηνές δράσης και έντασης που σε ξεπληρώνουν για τα χασμουρητά σου ως εκεί. Φτιάχνει έτσι έναν αποδοτικό κι αξιοπρεπή ενδιάμεσο σταθμό, για να 'χεις σαν ορεκτικό, για το πραγματικό επεισόδιο της κρίσης, που θα 'ναι και το τελειωτικό.


Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΑΣΤΟΡ HOLLYWOOD 3D
Πέμ.-Τετ.: 16.40/ 19.30/ 22.20

ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 17.00/ 20.00/ 22.50 (ψηφιακή προβολή)
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 18.30/ 21.30, Σάβ., Κυρ. & 15.40 (ψηφιακή προβολή)

ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΑΙΓΛΗ 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 20.00/ 22.40
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 17.30
ΣΙΝΕ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Πέμ.-Τετ.: 17.15/ 20.00/ 22.45

ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ
ΑΙΘΟΥΣΑ 6 (DTS)
Πέμ.-Τετ.: 17.00/ 23.00, Πέμ.-Κυρ. &, Τρ., Τετ. & 20.00, Σάβ., Κυρ. & 11.00/ 14.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 8 VODAFONE (DTS)
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 21.00/ 00.00, Σάβ., Κυρ. & 12.00/ 15.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 11 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Κυρ. & Τρ., Τετ. 19.00/ 22.00, Πέμ.-Κυρ. & 16.00, Σάβ., Κυρ. & 13.00

VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 15.00/ 18.30/ 21.30, Σάβ., Κυρ. & 11.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέμ.-Τετ.: 19.30/ 22.30, Παρ., Σάβ. & 01.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 7 MAX SCREEN
Πέμ.-Δευτ., Τετ.: 14.00/ 17.45/ 21.00/ 00.15, Τρ. 14.00/ 17.45/ 21.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Πέμ., Παρ., Δευτ., Τετ.: 13.00/ 16.00/ 19.00/ 22.00/ 01.00, Σάβ., Κυρ. 12.45/ 16.00/ 19.00/ 22.00/ 01.00, Τρ. 13.00/ 16.00/ 19.00/ 22.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 12
Πέμ.-Τετ.: 17.00/ 20.15/ 23.15
ΑΙΘΟΥΣΑ 13 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 22.00, Σάβ., Κυρ. & 16.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 14 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Πέμ.-Τετ.: 20.15/ 23.15, Σάβ., Κυρ. & 17.00

ΗΡΑΚΛΕΙΟ
ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 17.15/ 20.00/ 22.45
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 18.30/ 21.30

ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 18.30/ 21.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέμ.-Τετ.: 17.00/ 20.00/ 23.00, Σάβ., Κυρ. & 14.00, Κυρ. & 11.00

STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Πέμ.-Τετ.: 16.00/ 19.00/ 22.00, Σάβ., Κυρ. & 13.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέμ.-Τετ.: 19.30/ 22.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 21.00/ 00.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 8
Πέμ.-Τετ.: 17.30/ 20.30/ 23.30, Σάβ., Κυρ. & 14.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Πέμ.-Τετ.: 20.00/ 23.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Πέμ.-Τετ.: 18.30/ 21.30, Σάβ., Κυρ. & 12.30/ 15.30

ΖΩΓΡΑΦΟΥ
ΑΛΕΚΑ (ΔΗΜ. ΚΙΝ/ΦΟΣ) (ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΣ)
Πέμ.-Τετ.: 18.30/ 21.30

VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
ΑΙΘΟΥΣΑ 4 (DOLBY SRD)
Πέμ.-Τετ.: 15.00/ 18.00/ 21.00/ 00.00, Σάβ., Κυρ. & 12.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 5 (DOLBY SRD)
Πέμ.-Τετ.: 16.30/ 19.30/ 22.30, Σάβ., Κυρ. & 13.30

NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ 3D
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 21.00, Σάβ., Κυρ. & 15.00, Κυρ. & 12.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 17.30/ 20.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 22.00

ΤΑΥΡΟΣ - ΚΑΛΛΙΘΕΑ
ΕΤΟΥΑΛ
Πέμ.-Τετ.: 17.00/ 19.45/ 22.30

VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέμ.-Τετ.: 17.00/ 20.00/ 23.00, Σάβ., Κυρ. & 11.00/ 14.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Πέμ.-Τετ.: 21.00/ 00.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 7 Vmax
Πέμ.-Τετ.: 16.00/ 19.00/ 22.00, Σάβ., Κυρ. & 13.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 8 GOLD GLASS
Πέμ.-Τετ.: 20.00/ 23.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 9 GOLD GLASS
Πέμ.-Τετ.: 18.30/ 21.30

ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΑΤΤΑΛΟΣ
Πέμ.-Τετ.: 17.00/ 19.45/ 22.30

ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 22.00, Πέμ.-Κυρ. & 16.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 6 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 21.00/ 00.00, Σάβ., Κυρ. & 14.50, Κυρ. & 11.50
ΑΙΘΟΥΣΑ 10 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 17.00/ 20.00/ 23.00, Κυρ. & 11.10/ 14.00

VILLAGE SHOPPING AND MORE
VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 1 (DOLBY SRD, DTS)
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 21.00/ 00.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 4 (DOLBY SRD, DTS)
Πέμ.-Τετ.: 19.45/ 22.45
ΑΙΘΟΥΣΑ 5 (DOLBY SRD, DTS)
Πέμ.-Τετ.: 16.15/ 19.15/ 22.15/ 01.15, Σάβ., Κυρ. & 13.15
ΑΙΘΟΥΣΑ 8 (DOLBY SRD, DTS)
Πέμ.-Τετ.: 15.45/ 18.45/ 21.45/ 00.45, Σάβ., Κυρ. & 12.45
ΑΙΘΟΥΣΑ 9 G ΓΕΡΜΑΝΟΣ (DOLBY SRD, DTS)
Πέμ.-Τετ.: 15.00/ 18.00/ 21.00/ 00.00, Σάβ., Κυρ. & 12.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 20 (DOLBY SRD, DTS)
Πέμ.-Τετ.: 14.15/ 17.15/ 20.15/ 23.15, Σάβ., Κυρ. & 11.15

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΑΙΓΑΛΕΩ - ΧΑΪΔΑΡΙ
CINE CITY
CINE CITY 1
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 21.00
CINE CITY 2
Πέμ.-Τετ.: 19.30/ 22.30

STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 16.00/ 19.00/ 22.00, Σάβ., Κυρ. & 13.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 21.00, Σάβ., Κυρ. & 12.00/ 15.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Πέμ.-Τετ.: 22.30
ΑΙΘΟΥΣΑ 5
Πέμ.-Τετ.: 17.00/ 20.00/ 23.00, Σάβ., Κυρ. & 11.00/ 14.00

ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 17.00/ 20.00/ 22.50, Κυρ. & 14.00 (ψηφιακή προβολή)
ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 21.00, Σάβ., Κυρ. & 15.10, Παρ., Σάβ. & 23.45

ΠΕΙΡΑΙΑΣ & ΠΕΡΙΧΩΡΑ
ΔΗΜ. ΚΙΝ. ΣΙΝΕΑΚ
Πέμ.-Τετ.: 16.20/ 19.20/ 22.20


9 Responses so far.

  1. Anonymous said

    Αυτό που γράφει ο Κρασσακόπουλος στην Athens Voice "Είναι πολλά τα λεφτά, Χάρι" χωρίς αστεράκια να το συνοδεύουν, είναι αυτό που όλοι καταλαβαίνουμε;

    Και αν ναι, γιατί γίνεται ανεκτό από όλους;

  2. cheaptalk said

    Υπάρχει και η περίπτωση απλά να μη πρόλαβε τη δημοσιογραφική, υποθετικά δε μπορούμε να μιλάμε. Πρακτικά, η Village δε ξέρω να εκβιάζει για αστεράκια κανέναν, και άμα χρειάζονταν αστεράκια και ο Χάρι Πότερ για να κόψει εισιτήρια, τότε θα ζούσαμε σε διαφορετικό πλανήτη :p

    Πρακτικότερα, εμείς σα μάσες δεν ανεχόμαστε τίποτα, οπότε σε αυτό το όλους μη μας συμπεριλαμβάνεις έτσι εύκολα.

  3. Anonymous said

    δηλαδη δεν παίζει να μην το εχει δει ο ανθρωπος γι'αυτο να μην εγραψε κριτικη;;

  4. cinemad said

    Με το παρντόν, αλλά εξακολουθείτε να ασχολείστε με την "αμεροληψία" της Athens Voice; Αυτό κι αν είναι ανέκδοτο...

  5. cheaptalk said

    Όλοι ξέρουν πως η ιστορία κλείνει τον Ιούλιο, όλοι ξέρουν και το πως, αλλά κανένας δεν ήθελε να χάσει την αρχή του τέλους, τουλάχιστο από τους 18-25 χρονών που κυριολεκτικά μεγάλωσαν με αυτή, και έτσι το πρώτο μέρος των Κλήρων του Θανάτου μάζεψε το σαββατοκύριακο $125 εκατομμύρια στην Αμερική και $310 εκατομμύρια σε όλο τον πλανήτη. Και αυτά τα ποσά είναι πια βέβαιο ότι θα τα διαλύσει η ακροτελεύτια ταινία του franchise, με την επιπλέον φόρα του S3D, αλλά και του A στο CinemaScore του Part 1. Το πρώτο μέρος έδειξε και αρκετά καλύτερα.. εσωτερικά πόδια (στις πτώσεις από Παρασκευή, σε Σάββατο, σε Κυριακή) απ' ότι το (χειρότερο όλων) New Moon (2009), και έτσι θα περάσει τα $300Μ στο σύνολο στην Αμερική, παρόλο που η.. ματωμένη ωριμότητά του έκατσε στο λαιμό μερίδας κριτικών και (μεγαλύτερου σε ηλικία) κοινού.

    Απέναντι στον Χάρι Πότερ τον 7ο, η Lionsgate άνοιξε τον Russell Crowe στις Next Three Days (2010), και έκοψε $6.5M, ποσό μάλλον απελπιστικό και για τη ταινία και για τα θρίλερ.. παλιάς κοπής, παρόλο που ο Crowe τα λεφτά που πήρε τα τίμησε και με το παραπάνω σε προωθητικές εμφανίσεις, σύμφωνα τουλάχιστο με τη Nikki Finke. Το είδος πάντως έδωσε σχετικά πιο ενθαρρυντικά δείγματα με το Fair Game (2010) που μπήκε στο top 10 αν και σε περιορισμένη διανομή, και κατά κάποιο τρόπο με το Unstoppable (2010) που από τη προηγούμενη βδομάδα ψιλοκουτσοπερπατάει έχοντας μαζέψει περίπου $42M και κατά τα άλλα αποδείξει πως ακόμα και στο θεωρητικά ενήλικο κοινό περπατάνε καλύτερα παπάρες τύπου Red (2010). Στην ανεξάρητη διανομή, το Made In Dagenham (2010) έκανε μέτριο άνοιγμα με $41,112 σε 3 αίθουσες, και κοιτάει τις επόμενες για να αποδείξει ότι ικανοποιεί το κοινό.

  6. cheaptalk said

    Τα εκατομμύρια δολάρια του HP7 Part 1 είναι μέχρι τώρα 330 και όχι 310 όπως αναφέρω παραπάνω από λάθος άθροισμα. Τα 125 από αυτά στην Αμερική και τα 205 στον υπόλοιπο πλανήτη, με τη ταινία να μην έχει ανοίξει ακόμα σε καναδυό σημαντικές αγορές.

  7. verbal said

    Με το τρίτο καλύτερο άνοιγμα της χρονιάς, έκανε το ποδαρικό του το πρώτο κομμάτι του Harry Potter and the Deathly Hallows, μαζεύοντας 166 χιλ εισιτήρια από 131 αίθουσες πανελλαδικά (80 χιλ σε 60 στην Αθήνα), νούμερο που το φέρνει στη δεύτερη θέση ανοιγμάτων της σειράς, "πίσω μόνο απ' τα 178,4 χιλ εισιτήρια που είχε κόψει ο Χάρης με το Κύπελλο της Φωτιάς (2005), όπως διαπιστώνει ο πανηγυρικός Δελτίος Τύπου, επισημαίνοντας ότι ο Χάρης μάζεψε και το 69% των 240 χιλ εισιτηρίων που κόπηκαν το περασμένο τετραήμερο. Έτσι, η Village βρέθηκε να καπαρώνει τις τέσσερις πρώτες θέσεις στην πεντάδα των ανοιγμάτων της χρονιάς, κι έξι συνολικά, στην όλη δεκάδα. Επιπλέον, τα εισιτήρια του Χάρη αποτελούν και το 56% των 294 χιλ εισιτηρίων που κόπηκαν όλη τη βδομάδα, οπότε αντιλαμβάνεσαι το λόγο που το σύνολο των ταμείων βρέθηκε κατά 69% ανεβασμένο σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα.

    Προφανώς μαζεύοντας σύσσωμο το νεανικό κοινό στις αίθουσες του, ο Χάρης, διέλυσε τη μόνη ταινία που έκανε το λάθος να βγει απέναντί του απευθυνόμενη στο ίδιο ηλικιακό γκρουπ: το Χάρισμα, πληγωμένο ενδεχομένως κι απ' την επίθεση που δέχτηκε σε γνωστή σελίδα οργανωμένου τραμπουκισμού υποτιθέμενων θεατών, δεν κατάφερε να μαζέψει πάνω από 1,6 χιλ εισιτήρια από τις 5 αίθουσες που το φιλοξένησαν, βάζοντας έτσι ταφόπλακα στην πορεία του, τώρα που συνεχίζει μόνο σε μία οθόνη. Από τα υπόλοιπα ανοίγματα, τα παππουδιάρικα Des Hommes et des Dieux και Ταξίδι στη Μυτιλήνη, ξεκίνησαν δυναμικά, με το πρώτο να μαζεύει 2,4 χιλ εισιτήρια από 4 οθόνες πανελλαδικά (2 χιλ σε 3 στην Αθήνα), και το δεύτερο να έχει συσπείρωση καλύτερη κι απ' τον Χάρη ακόμα, κόβοντας 2,2 χιλ χαρτάκια, σε μία μόνο αίθουσα. Το δε Fair Game, μαζεύοντας το πιο πολιτικοποιημένο κοινό μάλλον, έκανε συμπαθές, αν και πιο υποτονικό άνοιγμα, με 15,2 χιλ θεατές σε 23 αίθουσες πανελλαδικά (12,3 χιλ σε 18 στην Αθήνα).

    (*από τις λίστες του mftm.gr απουσιάζουν ταινίες εταιρειών που δεν αποστέλλουν στοιχεία)

  8. verbal said

    Με 73 χιλ εισιτήρια στο δεύτερο τετραήμερό του, το Harry Potter and the Deathly Hallows, Part I, μπορεί να σημείωσε πτώση της τάξης του 30% σε σχέση με το άνοιγμά του, αλλά κατάφερε από μόνο του, να μαζέψει περισσότερα εισιτήρια απ' ότι όλες οι καινούριες ταινίες μαζί, και ανεβάζοντας το σύνολό του στις 278 χιλ εισιτήρια στο δεκαήμερό του, πέταξε το Alice in Wonderland έξω απ' τη λίστα των εμπορικότερων ταινιών της χρονιάς, καπαρώνοντας την τελευταία θέση. Έτσι, η Village Films έβαλε για 6η φορά τη φίρμα της στην δεκάδα, βγάζοντας εκτός την Audio Visual.

    Μπορείς, λοιπόν, να αντιληφθείς γιατί, το Despicable Me για παράδειγμα, που έκανε το καλύτερο άνοιγμα του περασμένου τετραημέρου, δεν κατάφερε να μαζέψει πάνω από 28 χιλ εισιτήρια από 88 ολόκληρες οθόνες που το πρόβαλαν, και πώς ο Machete περιορίστηκε στα 11 χιλ εισιτήρια απ' τις 47 αίθουσες που τον φιλοξένησαν. Οι μεγαλύτερες πανωλεθρίες της εβδομάδας βέβαια, ήταν κρατημένες για τις ελληνικές ταινίες, με το δεύτερο φετινό πανηγύρι του Στράτου Μαρκίδη, Στο Ξέσπασμα του Φεγγαριού, να μαζεύει μόλις 10,5 χιλ εισιτήρια απ' τον σαρωτικό αριθμό των 49 αιθουσών που το φιλοξένησαν πανελλαδικά, αλλά και με το goth ρομάντζο του Παναγιώτη Κράββα να μην τα πηγαίνει καλύτερα, κόβοντας 1,3 χιλ εισιτήρια στο τουλάχιστον πιο συγκρατημένο άνοιγμά του, των 15 οθονών. Σε παλιότερους τίτλους, το Fair Game και το Tαξίδι στη Μυτιλήνη κατάφεραν να δείξουν τη μεγαλύτερη ευστάθεια στο κλείσιμο του δεκαημέρου τους, κόβοντας 15 χιλ εισιτήρια (10 χιλ στο τετραήμερο) σε 23 αίθουσες το πρώτο και 1,8 χιλ (1,2 χιλ στο τετραήμερο) σε μια αίθουσα το δεύτερο, ενώ καλά κρατήθηκε και το Des Hommes et de Dieux, που με τη μεταφορά μιας κόπιας του στη Θεσσαλονίκη, διπλασίασε σχεδόν το άνοιγμά του, για να φτάσει το σύνολό του στα 4,1 χιλ εισιτήρια (1,1 χιλ στο τετραήμερο).

    (*από τις λίστες του mftm.gr απουσιάζουν ταινίες εταιρειών που δεν αποστέλλουν στοιχεία)

  9. Σταύρος said

    Ο καθένας έχει δικαίωμα να λέει την άποψή του. Εμένα, για παράδειγμα, όχι απλά μου άρεσε το "Ο Χάρι Πότερ και οι Κλήροι του Θανάτου" (το έχω δει 2 φορές), αλλά θεωρώ ότι είναι η καλύτερη ταινία της σειράς μέχρι τώρα. Μένει πιστή στο βιβλίο, έχει ωραία ατμόσφαιρα και γραφικά, οι ηθοποιοί είναι πιο ώριμοι, και γενικά σε ταξιδεύει. Και στην τελική, αυτό είναι που έχουν ανάγκη οι άνθρωποι που πηγαίνουν σινεμά. Να ξεφύγουν για λίγες ώρες και να περάσουν καλά. Πόσο μάλλον όταν ο ήρωας στην ταινία είναι αγαπημένος τους από παιδιά.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.